У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Реклама як фактор формування ціннісних орієнтацій молоді
Количество страниц
40
ВУЗ
Київський гуманітарний інститут
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування ціннісних орієнтацій молоді й впливу реклами на цей процес 7
1.1. Особливості молодіжного віку. 7
1.2. Формування ціннісних орієнтацій особистості 11
1.3. Роль реклами у формуванні ціннісних орієнтацій молоді. 23
Розділ 2. Експериментальне дослідження реклами як фактора формування ціннісних орієнтацій молоді. 26
2.1. Програма дослідження. 26
2.2. Інтерпретація й операціоналізація основних концептів. 28
2.3. Результати дослідження, розгортання робочих гіпотез. 28
2.4. Рекомендації. 31
Висновок. 36
Список літератури 38
Додаток 40
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
175
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.