У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Рекламна діяльність турагенства
Количество страниц
22
ВУЗ
МГПУ
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 1
Теоретична частина 3
1. ПОНЯТТЯ Й СПЕЦИФІКА ТУРИСТСЬКОЇ РЕКЛАМИ. ОСНОВНІ ЗАСОБИ ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМИ 3
1.1. Визначення й поняття реклами. Специфіка реклами туристських послуг 3
1.2. Основні канали поширення реклами туристських послуг 5
Практична частина 12
2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ 12
2.1. Інтернет-Представництво турфірми. Деякі рекомендації з організації реклами туристичних послуг у мережі Інтернет 12
2.2. Досвід рекламної кампанії турагентства « Метрополі-Тур» з використанням можливостей мережі Інтернет 16
2.3. Правила (вимоги) до складання рекламного тексту 18
Висновок 19
Список літератури 21
Додаток
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
680
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.