У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗРАХУНОК ЕЛЕКТРИЧНОЇ ПЕРЕДАЧІ ТЕПЛОВОЗА ПОТУЖНІСТЮ 2944 кВт
Количество страниц 45
ВУЗ КПИ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 18067.doc 
Содержание ВИХІДНІ ДАНІ

Тип тепловоза вантажний;
Осьова формула 30-30;
Ефективна потужність дизелів 2944 кВт;
Зчіпна маса тепловоза 134 т;
Кількість тягових електродвигунів 6;
Діаметр рушійних коліс 1220 мм;
Максимальна швидкість тепловоза 110 км/год;


Зміст

Вступ 3
1 Визначення основних параметрів передачі 10
2 Зовнішня вольт-амперна характеристика тягового генератора 11
3 Електричні параметри тягового двигуна 13
4 Визначення передаточного числа тягового редуктора 14
5 Розробка силової схеми тепловоза та схеми регулювання потужності тягового генератора 18
6 Розрахунок приведеного об’му тягового електродвигуна 20
7 Розрахунок обмотки якоря і розмірів паза 21
8 Вибір числа і розмірів щіток і визначення робочої довжини колектора 27
9 Розрахунок магнітного кола двигуна 29
10 Визначення коефіцієнта корисної дії (к.к.д.) тягового двигуна 36
11 Гальмівні характеристики електричної передачі потужності тепловоза 38
13 Розрахунок та побудова характеристик тягового двигуна 42 14.Гальмівні характеристики електричної передачі потужності тепловоза 44 Список використаних джерел 45



ВСТУП

Передачею потужності в локомотивів називається пристрій, що перетво-рює енергію первинного джерела в силу тяги і швидкість руху потяга.
Швидкість локомотива обмежена конструкцією ходової частини та допустимою швидкістю руху потяга на даній ділянці залізниці.
Максимальна дотична потужність локомотива обмежена потужністю первинного джерела енергії та конструкцією обладнання передачі потужності.
В загальному випадку передача потужності повинна допускати реалі-зацію сили тяги, швидкості та дотичної потужності в притул до максимально можливих.
Із всіх видів передач потужності в локомотивах найбільше використання отримали електричні передачі. В свою чергу вони бувають на постійному, на змінно-постійному та змінно-постійно-перемінному струмі.
Але в зв’язку з тим, що колекторні машини мають багато недоліків, що зумовлює їх низьку надійність і довговічність, складну конструкцію та значні витрати міді на їх виготовлення, з 1967 року на тепловозах почали застосову-вати передачі потужності на змінно-постійному струмі, в яких в якості тягового електрогенератора використовується синхронний генератор. Синхронний генератор має високу надійність, довговічність, простіший по конструкції, значно менші витрати міді та високий к.д.д.
В зв’язку з тим, що передачі потужності змінно-постійного струму мають значні переваги над передачами постійного струму, вони будуть застосовуватися на всіх локомотивах, що знову будуються.
В останні роки як в нашій країні, так і за кордоном велику увагу приділяють побудові передач на змінно-постійно-змінному струмі. В цих передачах тяговий генератор синхронний, а тягові двигуни – асинхронні. Для регулювання сили тяги і швидкості руху між тяговим генератором і двигунами знаходяться випрямляч та інвертор на напівпровідниках – тиристорах.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Подвижной состав и тяга поездов  Под ред. В. В. Деева и Н. А. Фурянского  . М.: Транспорт, 1979.

2. Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни
«Передачі потужності та електрообладнання локомотивів». УкрДАЗТ,
2007р.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
260
Скачать бесплатно 18067.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.