У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Маркетингова політика ТОВ Альфа-Сервіс у виробництві і збуті хлібобулочних виробів
Количество страниц
34
ВУЗ
Киевская национальная академия
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
18348.doc
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Аналіз ринку
Розділ 2. Дослідження смаків та уподобань споживачів. Сегментування ринку
Розділ 3. Розроблення концепції товару та визначення його характеристик
Розділ 4. Визначення оптимальної ціни на товар на підставі пробного маркетингу.
4.1. Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом
4.2. Розрахунок оптимальної ціни, при якій фірма отримує максимальний прибуток
Розділ 5. Формування оптимальних каналів розподілу товару
Розділ 6. Планування кампанії по просуванню товару
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП
Актуальність теми. Сьогодні ключову роль у конкурентній боротьбі на ринку відіграє система маркетингу на підприємстві, незалежно від того, у якій сфері працює підприємство – у торгівлі, виробництві чи наданні послуг. В Україні класичний маркетинг вперше з’явився з початком перебудови економіки і переходом до ринкових відносин. Необхідність його запровадження була викликана появою реальної конкуренції, коли підприємства відчули необхідність на просто виробляти чи надавати послуги, а й проводити постійну роботу за успішне позиціонування себе на ринку, тобто вести боротьбу за споживача.
У галузях, де уже склалався певний рівень конкуренції, система маркетингу починає відігравати усе вагомішу роль у діяльності підприємств. Однією з таких галузей є хлібобулочна промисловість. Як відомо, хліб є продуктом першої необхідності. Виходячи з цього, саме ця ринкова ніша є надзвичайно цікавою з огляду на завдання даного курсового проекту – дослідження ринку товару, моделювання і розрахунок ціни у ринкових (конкурентних) умовах, розроблення комплексу маркетингових заходів, покликаних підвищити рівень конкурентоспроможності сучасного підприєства.
Об'єктом дослідження курсового проекту є маркетингова політика ТОВ «Альфа-Сервіс» у виробництві і збуті хлібобулочних виробів.
Предметом дослідження виступає система розроблення і практичного впровадження маркетингових заходів, направлених на удосконалення способів просування дієтичних низькокалорійних кексів на місцевий ринок.
Основна мета роботи полягає у комплексному вивченні, дослідженні і вдосконаленні практичних питань маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Сервіс».
Теоретико-методологічною основою роботи є логічний, порівняльний, математичний та системний методи наукового дослідження.
Структура роботи. Курсовий проект складається зі вступу, шести розділів, висновків, списку літературних та інтернет-джерел.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Проаналізовані результати проведених маркетингових досліджень дозволили керівництву ТОВ «Альфа-Сервіс” зробити наступні висновки для планування діяльності по випічці дієтичної низькокалорійної продукції.
1. Враховуючи умови, що склалися у галузі, а також власні ресурси, підприємству на найближчий час не слід планувати вихід на ринки поза межами області - потрібно зосередитись на регіональному ринку, на якому спостерігається незадоволений попит.
2. Враховуючи результати аналізу ринку, найближчого конкурентного оточення і власні можливості, підприємству на найближчу перспективу (2009 рік) слід зосередити зусилля на випічці і реалізації відносно нової продукції – дієтичних низькокалорійних кексів, зокрема “Кексу дієтичного”
3. Цінова політика підприємства повинна враховувати еластичність попиту на здобні вироби. Зокрема, на “Кекс дієтичний” доцільно підтримувати фіксовані ціни в околі розрахованої оптимальної ціни. У випадку виробничої необхідності рекомендовано незначне (допустиме) підвищення ціни на нові сорти кексів, які ще не знайомі покупцям.
4. Збутова політика підприємства повинна базуватись на договірних засадах зі збутовими агентами як кінцевими реалізаторами продукції.
5. Для просування товару у якості системи маркетингових комунікацій доцільно використовувати стимулювання збуту і цільову рекламу у рамках стратегії притягування споживачів.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. "Положення про державне регулювання цiн (тарифiв) на продукцiю виробничо-технiчного призначення, товари народного споживання, роботи i послуги монопольних утворень" // Постанова КМУ вiд 22.02.1995 р. № 135 (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від № 807 (807-2002-п) вiд 13.06.2002).
2. „Про недопущення зростання цін на продовольчому ринку області” //Розпорядження голови Львівської облдержадміністрації від 11.10.05 р. №947
3. Геpасимчук В. Г. Маpкетинг: теоpія і пpактика: [Hавч. посібник для студентів вузів, які вивчають дисципліни: ”Маpкетинг”, ”Основи маpкетингу”] / [Ред. П. М. Гвоздецький]. — К.: Вища шк., 1994. — 326 с.
4. Маpкетинг: теоpія і пpактика: Зб. наук. пp. / Ін-т змісту та методів навчання. Київ. деpж. тоpг.-екон. ун-т; [Редкол.: Коpольчук О. П. (відп. pед.) та ін.]. — К., 1996. — 243 с.
5. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг. Навчальний посібник. – Львів. Видавничий центр “Інтелект+”, 1999. – 244 с.
6. Близнюк С.В. Стратегічний маркетинг торговельної фірми: Методичні і організаційні аспекти управління. – К.: Логос, 1998. –150с.
7. Балабанова Л.В., Германчук А.М. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. Київ: ВД "Професіонал", 2004, 288 с.
8. Статистичний щорічник України за 2007 рік / За ред. О. Г. Осауленка. – Київ: Державний комітет статистики України, 2008. – 590 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
240
Скачать бесплатно
18348.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.