У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Функціонування фірми на ринку досконалої конкуренції
Количество страниц 42
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20515.doc 
Содержание Вступ
Економічні умови, в яких відбувається ринкова конку¬ренція, називають ринковою структурою. Структура ринку визначається кількістю і розміром фірм, характером про¬дукції, легкістю входження і виходу з конкретного ринку, доступністю ринкової інформації. Основними типами ринкових структур є досконала або чиста конкуренція, чиста монополія, монополістична конкуренція, олігополія.
Досконала або чиста конкуренція - це ринкова ситуація, яка характеризується такими ознаками: велика кількість незначних ринкових агентів (як продавців, так і покупців); випуск однорідного продукту; повне знання ринкових цін і обсягів випуску продукції; висока мобільність ресурсів
На досконало конкурентних ринках економічна ефективність передбачає рівність ціни, граничних витрат і мінімальних середніх загальних витрат.
Ринки з абсолютною конкуренцією бажані, оскільки вони економічно ефективні — поки не існує побічних негативних наслідків (наприклад, екологічних), і нічого не перешкоджає нормальній діяльності ринку, сумарний надлишок споживачів та вироб¬ників максимальний.
Ефективність функціонування конкурентного ринку підтверджується наступними доказами:
Конкурентна економіка призводить до найбільш ефективного використання рідкісних ресурсів. Тобто економіка конкурентних цін прагне розподілити обмежену кількість ресурсів, що залишаються в розпорядженні суспільства, таким чином, щоб максимізувати задоволення потреб. Для досягнення ефективності розподілу ресурсів, вони повинні бути розподілені між фірмами і галузями так, щоб одержати визначений асортимент продуктів, що найбільш необхідні суспільству, тобто споживачу. А також виробнича ефективність вимагає, щоб кожен товар, включений у цей оптимальний склад продукції, вироблявся з найменшими витратами.
Тому метою цієї роботи є аналіз функціонування підприємства на ринку чистої (досконалої) конкуренції, визначення умов максимізації прибутку таких підприємств в короткостроковому періоді.
Завданнями курсової роботи є послідовний розгляд питань, які стосуються сутності, основних умов функціонування фірми на ринку досконалої конкуренції, визначення основних варіантів рівноваги конкурентної фірми в короткостроковому періоді, визначення основних підходів до максимізації прибутку конкурентної фірми та її пропозиції в короткостроковий період.
Актуальність обраної теми обумовлюється тим, що на етапі переходу до суспільства з ринковою економікою, Україна зіткнулася з проблемою недостатнього вивчення ринку чистої (досконалої) конкуренції. Ефективність підприємницької діяльності в значній мірі визначається в цілому станом економіки в державі та конкретно — станом того сегмента ринку, на якому працює дане підприємство. Тому обґрунтування діяльності фірми на ринку чистої конкуренції має велике теоретичне і практичне значення.



Розділ 1. Короткостроковий період на ринку чистої конкуренції 5
1.1. Функціонування підприємства на ринку чистої (досконалої) конкуренції в короткостроковий період 5
1.2. Рівновага підприємства на ринку досконалої конкуренції в короткостроковому періоді 8

Розділ 2. Максимізація прибутку конкурентною фірмою 12
2.1. Основні підходи до визначення максимізації прибутку 12
2.2. Умови максимізації прибутку конкурентної фірми в короткостроковому періоді 17
2.3.Умови мінімізації короткострокових збитків конкурентної фірми 20
2.4. Умови припинення виробництва для зменшення розмірів збитків конкурентної фірми 22
2.5. Пропозиція фірми на ринку чистої конкуренції в короткостроковому періоді 24


Розділ 3. Комплексне розрахункове завдання 26

Висновки 31

Список використаної літератури 43


Список литературы Висновки
У підприємницькому секторі економіки будь-якої краї¬ни існує безмежна кількість різноманітних ринкових ситуа¬цій. Залежно від ринкової ситуації фірма приймає відпо¬відне рішення щодо своєї підприємницької діяльності і, передусім, відносно ціни і випуску продукції. В свою чергу на ці рішення істотно впливає характер галузі, в якій фірма діє. В економіці двох однакових галузей не буває. Однак спільним майже для всіх є наявність у кожній двох полюсів. Йдеться про те, що на одному полюсі спостері¬гаємо тисячі і сотні тисяч невеликих фірм, які виробляють незначну частку ринкової продукції, а на другому - єдиного виробника, який посідає домінуюче становище на ринку. Між цими полюсами знаходиться велике розмаїття ринко¬вих структур.
Економічні умови, в яких відбувається ринкова конку¬ренція, називають ринковою структурою. Структура ринку визначається кількістю і розміром фірм, характером про¬дукції, легкістю входження і виходу з конкретного ринку, доступністю ринкової інформації. Основними типами ринкових структур є досконала або чиста конкуренція, чиста монополія, монополістична конкуренція, олігополія.
Досконала або чиста конкуренція - це ринкова ситуація, яка характеризується такими ознаками: велика кількість незначних ринкових агентів (як продавців, так і покупців); випуск однорідного продукту; повне знання ринкових цін і обсягів випуску продукції; висока мобільність ресурсів
На досконало конкурентних ринках економічна ефективність передбачає рівність ціни, граничних витрат і мінімальних середніх загальних витрат.
Ринки з абсолютною конкуренцією бажані, оскільки вони економічно ефективні — поки не існує побічних негативних наслідків (наприклад, екологічних), і нічого не перешкоджає нормальній діяльності ринку, сумарний надлишок споживачів та вироб¬ників максимальний.
В даній курсовій роботі було здійснено аналіз функціонування підприємства на ринку чистої (досконалої) конкуренції, визначення умов максимізації прибутку таких підприємств в короткостроковому періоді.
Реалізовані основні завдання курсової роботи , а саме розглянуті питання, які стосуються сутності, основних умов функціонування фірми на ринку досконалої конкуренції, визначення основних варіантів рівноваги конкурентної фірми в короткостроковому періоді, визначення основних підходів до максимізації прибутку конкурентної фірми та її пропозиції в короткостроковий період.


Список використаної літератури

1. Базилевич В., Филюк Г. Роздержавлення природних монопольних структур в Україні // Економіка України. – 2002. - №3. – С. 35-42.
2. Гальчинський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Основи економічних знань: Навч.посіб. - К.: Вища шк., 1998. – 544 с.
3. Долан Э.Дж., Линсей Д. Микроэкономика / Пер. с англ. В.Лукашевича и др., Под общ.ред. Б.Лисовика и В.Лукашевича. – С.-Пб., 1994. – 448 с.
4. Економічна теорія: макро- і мікроекономіка: Навч. посібник / За ред. Ватаманюка З., Панчишина С. – К.: Видавничий дім “Альтернативи”, 2001. – 606 с.
5. Іванов М. Приватизація державної власності // Економіка України. – 2001. - №4. – С. 23-29.
6. Йозеф Шумпетер та проблеми реформування економіки України / Ю.К.Зайцев, Т.В.Фініков (відп. ред.). – К.: Таксон, 2000. – 244 с.
7. Ларцев В. Сутність та основні форми процесу роздержавлення в Україні // Економіка України. – 2001. - №9. – С. 17-23.
8. Макконнелл Кэмпбелл Р., Брю Стэнли Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика. В 2 т.: Пер. с англ. 11-го изд. Т. 2. – М.: Республика, 1992. – 400 с.
9. Мендрул О., Кальніченко Л. Реструктуризація підприємств в умовах становлення ринкового середовища // Економіка України. – 2000. - №10. – С. 27-33.
10. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник. У 2 ч. / С.Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За ред. С.Будаговської. – К.: Основи, 1998. – 517 с.
11. Нуреев Р.М. Курс микроэкономики: Учебник. – М.: Издательство НОРМА, 2001. – 572 с.
12. Основи економічної теорії: Підручник / Крупка М.І., Островерх П.І., Реверчук С.К. – К.: Атіка, 2001. – 344 с.
13. Пиндайк Р., Рубинфельд Д. Микроэкономика: Пер. с англ. – М.: ДЕЛО, 1992. – 510 с.
14. Полуянов В. Монополізованість промисловості України і тенденції формування ринкових суб’єктів господарювання // Економіка України. – 2001. - №9. – С. 36-42.
15. Статистичний щорічник України за 2000 рік / Держкомстат України: За ред. О.Г.Осауленка; Відп. за вип. В.А.Головко. – К.: Техніка, 2001. – 600 с.
16. Україна у цифрах у 2000 році: Корот. стат. довід. / Держкомстат України: За ред. О.Г.Осауленка; Відп. за вип. В.А.Головко. – К.: Техніка, 2001. – 256 с.
17. Филюк Г. Природна монополія: теоретичний аспект // Вісник КДТЕУ. – 2000. - №4. – С. 34-43.
18. Фролов П. Деформації в промисловості України та шляхи їх усунення // Економіка України. – 2001. - №10. – С. 88-90.
19. Чемберлин Эдвард Х. Теория монополистической конкуренции: Реориентация теории стоимости. – М.: Экономика, 1996. – 351 с.
20. Шумпетер Йозеф А.Капіталізм, соціалізм і демократія / В.Ружицький, П.Таращук (пер. з англ.). – К.: Основи, 1995. – 528 с.
21. Экономика: Учебник / Под ред. доц. А.С.Булатова. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательство БЕК, 1999. – 816 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Скачать бесплатно 20515.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.