У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Рекламна діяльність підприємства
Количество страниц 48
ВУЗ Полтавський університет споживчої кооперації України
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 5
1. Рекламна діяльність та її значення для підприємства 7
2. Використання реклами в маркетинговій діяльності ТОВ «Лан» 15
3. Ефективність рекламної діяльності підприємства ТОВ «Лан» 18
4. Шляхи підвищення ефективної рекламної діяльності господарського суб’єкта 28
Висновки та пропозиції 44
Використана література 46
Додатки 49
Список литературы 1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 2005.
2. Балеха Т.В. Концептуальні засади рекламної діяльності // Вісник Нац. техн. ун-ту “Харківський політехнічний університет”: Зб. наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків: НТУ “ХПІ”.– 2003. – № 22. – Т.2. – С. 202-205.
3. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. – М.: Инфра-М, 2006.
4. Вейсберг М. Зачем и как рекламироваться в газете?/ М.Вейсберг; Украинская Ассоциация Издателей Периодической Печати. - К., 2004.- 66 c.
5. Вітренко А.О. Поняття визначення поняття реклами в економічній теорії //Актуальні проблеми економіки. - 2003. - №11. - С.92-97.
6. Владимирська Г.О. Реклама: Навч. посіб./ Г.О.Владимирська, П.О. Владимирський. - К.: Кондор, 2006. - 334 c.
7. Гаврилин Ю.Ф., Трифонов Э.С. Реклама и рекламная деятельность: Учеб. пособие по спец. «Менеджмент организации». – Челябинск: Издательство ЮУрГУ, 2006.
8. Ганжин В.Т. Основы рекламного мышления: Учеб. пособие для студ. вузов по спец. 052900 - «Реклама». – М.: Фонд НИМБ, 2004.
9. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2005.
10. Головкіна Н.В. Рекламні стратегії дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних компаній //Маркетинг в Україні. - 2004. - №5. - С.16-20.
11. Горбаль Н.І., Романишин С.Б. Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства // Логістика: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”. – 2005. – № 526. – С.39–43.
12. Дейан Арман. Реклама / В.А. Петров (пер.с фр.). – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2005.
13. Джефкінс Ф. Реклама: практ. посіб./ Ф.Джефкінс; доп. і ред. Д. Ядіна; пер. з 4-го англ. вид.. -2-ге укр. вид., випр. і допов.. -К.: Знання, 2008.
14. Діброва Т.Г. Створення ефективного рекламного звернення з погляду маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2003. - №6. - С. 52-56.
15. Добрянська О. Механізм функціонування рекламної діяльності.// Регіональна економіка. - 2003. - №2. – C. 220-228.
16. Когутяк Ю.І. Управління рекламною діяльністю на сучасному етапі: сутність та специфіка // Формування ринкових відносин в Україні. - 2005.- №1.- C.130-135.
17. Кузьмін О. Є. та ін. Рекламна стратегія підприємства. Монографія / Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Горбаль Н. І. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008.
18. Кузякин А.П., Семичев М.А Реклама и PR в мировой экономике: Учеб. пособие. – М.: Проспект, 2006.
19. Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій Навч. посіб. – К.: КНТЕУ, 2003. - 440 с.
20. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій/ Б.А.Обритько. - К.: МАУП, 2002. - 240 c.
21. Оністрат О.В. Ефективність рекламної діяльності підприємств // Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал. - №7(85). - 2008. - с.127 - 133.
22. Охтирська В.В., Дубовик О.В. Проблеми оцінки ефективності управління рекламною діяльністю в торгівельному підприємстві //Маркетинг в Україні. - 2003. - №6. - С.121-125.
23. Пазуха М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності: Навч. посіб/ М.Д.Пазуха, М.В.Ігнатович. - К.: Центр навч. л-ри, 2006. - 176 c.
24. Примак Т. Сучасні тенденції українського рекламного креатину // Маркетинг в Україні. - 2006.- №1. - С.15-19.
25. Романишин С.Б. Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”. – 2004. – №517. – С.157–162.
26. Романишин С.Б. Рекламна стратегія для нових товарів // Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: УкрДЛТУ. – 2004. – Випуск 14. – С.300–303.
27. Романишин С.Б., Сухорська-Кравець У.Р. Оцінка витрат при розробці рекламної стратегії // Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУ. – 2005. – Випуск 15.3. – С.295–298.
28. Романишин С.Б. Рекламна стратегія підприємства // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”. – 2004. – С.269–271.
29. Ромат Є. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері. - К.: Студцентр, 2003. - 112 с.
30. Ромат Є. До питання про забезпечення кваліфікованими кадрами рекламної галузі в Україні // Ефективність державного управління в контексті глобалізації та євроінтеграції: Матеріали наук.-практ. конф. / За ред. В.І.Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - С. 248-251.
31. Ромат Є.В. Основні чинники, що визначають специфіку національних систем державного регулювання реклами // Статистика України. - 2003. - № 1. - С. 39-42.
32. Ромат Є. Основні напрями трансформації моделі державної політики в галузі реклами // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. - Д.: ДРІДУ НАДУ, 2003. - Вип. 4 (14). - С. 125-134.
33. Эффективное управление рекламным бизнесом / Ю.Г. Лысенко, С.В. Дынчев, В.В. Гнатушенко, С.В. Челахов, В.М. Демьянов / Под ред. Ю.Г. Лысенко. – Донецк: ДонТУ, 2003. – 228 c.
34. Чайківський Б. «Фама». Рекламна фірма Романа Шухевича/ Б.Чайківський. -Л.: Вид - во "Мс", 2005. - 102 c.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
120





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.