У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Використання маркетингу в діяльності комерційних банків
Количество страниц
197
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
21304.doc
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………...... 3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні засади комплексу
маркетингових комунікацій в банківських установах ......................
9
1.1. Сутність, принципи та функції банківського маркетингу ................ 9
1.2. Комплекс маркетингових комунікацій як
важлива складова банківського маркетингу ........................
36
1.3. Теоретичні засади до формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій банків ...................
55
Висновки до розділу 1……………………………………….......
65
РОЗДІЛ 2 Аналіз ефективності комплексу
маркетингових комунікацій вітчизняних комерційних банків..............................................................................................
68
2.1. Банки та їх розвиток в умовах ринкової економіки України ...
68
2.2. Дослідження маркетингової комунікаційної
діяльності банків
76
2.3. Аналіз ефективності впровадження комплексу
маркетингових комунікацій комерційними
банками України………………………......................................
95
Висновки до розділу 2 ………………………………………....
111
РОЗДІЛ 3 Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій банку на основі комунікаційних моделей ............
114
3.1. Розробка механізму ефективних
маркетингових комунікацій на основі сегментації ринку банківських продуктів ..................................................................
114
3.2. Комунікаційні моделі як підгрунття зростання
ефективності комплексу маркетингових
комунікацій банку ........................................................................ 133
3.3. Організаційно-інформаційне та методичне
забезпечення ефективності комплексу
маркетингових комунікацій банківських установ .....................
153
Висновки до розділу 3 ………………………………………. 173
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………............... 176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………....
180
ДОДАТКИ ………………………………........................................................
197
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Скачать бесплатно
21304.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.