У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Конкурентне середовище та його вплив на формування стратегії підприємства
Количество страниц
52
ВУЗ
Європейський університет
Год сдачи
2008
Содержание
ЗМІСТ
Вступ 3
РОЗДІЛ І ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та діагностика конкурентного середовища 5
1.2. Стратегічне планування та еволюція стратегії 8
1.3. Розробка стратегії підприємства 13
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «УМАНЬХЛІБ»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Уманьхліб» 16
2.2. Аналіз виробництва та реалізації продукції ВАТ «Уманьхліб» 21
2.3. Стратегічний аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Уманьхліб» 26
2.4. Аналіз конкурентного середовища ВАТ «Уманьхліб» 28
РОЗДІЛ ІІІ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ НА ВАТ «УМАНЬХЛІБ»
3.1. Розробка та втілення динамічної стратегії розвитку підприємства ВАТ «Уманьхліб» 31
3.2. Заходи підвищення ефективності конкурентоспроможності ВАТ «Уманьхліб» та розрахунок їх економічної ефективності 34
3.3. Заходи щодо досягнення стратегічних цілей 42
Висновки 46
Список використаної літератури 50
Додатки
ВСТУП
Конкурентне середовище — це результат і умови взаємодії великої кількості суб'єктів ринку, що визначає відповідний рівень економічного суперництва і можливість впливу окремих економічних агентів на загально ринкову ситуацію. Важливим є те, що конкурентне середовище утворюється не лише і не стільки власне суб'єктами ринку, взаємодія яких викликає суперництво, але в першу чергу - відносинами між ними.
Кожна з конкуруючих фірм виробників різних версій одного і того ж товару або послуги даної ринкової ніші, здійснюючи діяльність, прагне зміцнити та розширити свої позиції на ринку. Найвдалішим результатом впровадження стратегії оп¬тимальних витрат є здобуття статусу виробника достатньо різноманітного товару з більш низькими витратами та наміру стати лідером по низьких витратах і одночасно виробником різноманітних товарів, кращих у галузі. З метою визначення факторів, які оптимізують діяльність компанії, було здійснено велику кількість досліджень, направлених на кількісний аналіз, такий як проект PIMS (вплив маркетингової стратегії на прибуток), що мав на меті визначити взаємовідносини особливостей впровадження управлінських заходів діяльності організації, а також створення моделі визначення причин успішної діяльності.
При розробці стратегій підприємства зобов'язані враховувати замінники, що виступають як сила, що визначає цінову політику підприємства, політику в області оновлення продукції.Інформаційною основою роботи є вітчизняні і зарубіжні фундаментальні і практичні дослідження сутності та здійснення фінансового планування на підприємстві, Закони України, Укази президента України, постанови Кабінету Міністрів України, статистичні дані по Україні, матеріали ВАТ «Уманьхліб» (фінансова звітність, баланс тощо).
Метою курсової роботи є узагальнення поняття стратегії на підприємстві, визначення фінансового стану підприємства та реалізація динамічної стратегії на ВАТ «Уманьхліб», запровадження на підприємстві стратегічного управління тощо.
Досягнення поставленої мети здійснювалось послідовним вирішенням наступних завдань:
- викладення теоретичних основ формування стратегії на підприємства;
- розкрити сутність поняття фінансової стратегії, дослідити погляди різних економістів щодо цього і сформувати визначення терміну фінансової стратегії;
- розглянути проблеми, що виникають при розробці стратегії підприємства;
- довести необхідність розробки динамічної стратегії на підприємстві в сучасних умовах господарювання;
- дослідити техніко-економічний стан підприємства;
- запропонувати шляхи щодо досягнення стратегічних цілей;
- зробити порівняльний аналіз існуючого програмного забезпечення для автоматизації процесу реалізації стратегії підприємства;
- розробити заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства.
В процесі досліджень при вирішенні поставлених завдань застосовувалися методи порівняння, систематизації і логічного узагальнення, прийоми економічного аналізу інші методи наукових досліджень. В курсовій роботі було розглянуто конкурентне середовище та його вплив на формування стратегії підприємства. Розглянуто фінансово-майновий стан підприємства і надано рекомендації по удосконаленні формування його стратегії.
В процесі написання роботи були використані праці таких зарубіжних вчених, як: В.Д.Нэмцов [22], Г.І.Тєлєтов [27], Ж.Ж.Ламбен [20], М. Мак-Дональд [21], та українських вчених: В.П.Савчук [23], С.С. Гаркавенко [7] та інші.
Список литературы
Список використаної літератури
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної ради України 28.06.1996 р. – К.: Просвіта, 1996.
2. Господарський кодекс України / Стаття 19 / (від 16.01.2003 р. № 436 - IV) // ВВР. – 2003. – № 18, – № 19-20, – № 21-22, с. 144.
3. Ассзль Г. Маркетинг: принципи и стратегия. - М.: ИНФРА, 2000. - 804 с .
4. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., АннХ, Маркетинг. - М.: Экономика, 2000.
5. Білик М. Д. Фінансове планування на підприємстві в сучасних умовах - Фінанси України: журнал, 2006 р. № 4.
6. Бочаров В.В. Финансовій анализ. – С.П., 2001.
7. Гаркавенко С.С. Маркетинг - К.: Лібра, 2002. — 382 с
8. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми анализу. – К.: Зв’язок, 2000.
9. Грачев А.В. Анализ и управление финансовой финансовой устойчивостью предприятия: Учебно – практическое пособие. – М.: Издательство “Финпресс”, 2002.
10. Гриньова В. М., Коюда В. О. Фінанси підприємств: Навч. Посіб. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання – Прес, 2004.
11. Економіка підприємства: Підручник/за заг.ред. С.Р. Покропивного. Вид. 2-ге перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2000.
12. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Белюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; за ред. Акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КИЄУ, 2001.
13. Економічна енциклопедія (у трьох томах). То м 2. Відп. редактор С.В.Мочерний. — К.: Видавничий центр "Академія", 2001.- 848 с.
14. Иванов Г.П. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоравлению. М. ЮНИТИ 2005.
15. Задорожний І.С., Задорожний В.І. Комбінований метод підвищення ефективності проектування системи управління підприємством.// Пошук.-2002. – № 1 (2).
16. Карлоф Б. Деловая стратегия фирмы . Концепция, содержс- символи. — М : Зкономика, 2001. - 238 с.
17. Котлер Ф., Армстронг Г, Сондерс Дж., Вонг В. Ос новы маркетинга. - К: Вильямс, 2006. - 1055 с.
18. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і управління. – К.: Центр навчальної літератури, 2003.
19. Кузьменко Л.В., Кузьмін В.В., Шаповалова В.М. Фінансовий менеджмент. Навч. посіб. – Херсон: Олді – плюс, 2003.
20. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996. - 590 с.
21. Мак-Дональд . М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 276 с.
22. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Київ, 2001.
23. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Максимум, 2001.
24. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 2–ге доповн. і переробл. – Луцьк, Ред. – вивідд. “Вежа” Вашен. держ. ун–ту ім. Лесі Українки, 2001.
25. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 3–тє доповн. і переробл. – К.: ЦНЛ., 2004.
26. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз та управлінські рішення (на прикладі роботи вищого навчального закладу): Навч. посібник. – К.: Вид.– во Європ. ун–ту, 2001.
27. 1.Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Монографія / О.С. Тєлєтов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
28. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник /за ред. проф. Кірейцева Г.Г. – К.: ЦНЛ, 2002.
29. Фінансовий менеджмент: Навч. метод. посібник. – К.: Вид.–во Європ. ун–ту, 2002.
30. Чечевицина Л.Н., Чуев Т.Н. Анализ финансово – экономической деятельности. – М., 2002.
31. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства Навч. посіб. Львів “Новий світ – 2000”, - 2004.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.