У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Внутрішній економічний механізм підприємства
Количество страниц 46
ВУЗ Черкаський державний технологічний університет
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1: Внутрішній економічний механізм ВАТ «Уманьхліб»
1.1. Виробничо-організаційна структуризація ВАТ «Уманьхліб» 5
1.2. Аналіз виробничої діяльності ВАТ «Уманьхліб» 11
1.3. Мотиваційний механізм на ВАТ «Уманьхліб» 15
1.4. Механізм формування витрат та прибутку на ВАТ «Уманьхліб» 18
Розділ 2: Вдосконалення виробничої діяльності ВАТ «Уманьхліб»
2.1. Теоретичні відомості вдосконалення виробничої діяльності. Закордонний досвід зменшення витрат на виробництво продукції 26
2.2. Пропозиції щодо вдосконалення виробничої діяльності ВАТ «Уманьхліб» та розрахунок їх економічної ефективності 31
Висновки 40
Список використаної літератури 44
Додатки
Вступ
В умовах товарно-грошових відносин основним показником, що характеризує кінцевий результат виробничо-господарської діяльності підприємства, є прибуток. З доходами і прибутком підприємства зв’язане рішення важливих соціальних, економічних, політичних, етичних проблем суспільства як на мікро-, так і на макрорівні. Усе це додає цим господарським поняттям підвищену актуальність і значимість.
В умовах ринкової економіки одержання прибутку є безпосередньою метою виробництва. Прибуток створює визначені гарантії для подальшого існування підприємства, оскільки тільки його накопичення у виді різних резервних фондів допомагає переборювати наслідки ризику, зв’язаного з реалізацією товарів на ринку.
Для підприємства прибуток є показником, що створює стимул для інвестування в ті сфери, де можна домогтися найбільшого приросту вартості. Прибуток, як категорія ринкових відносин виконує наступні функції:
— характеризує економічний ефект, отриманий у результаті діяльності підприємства;
— є основним елементом фінансових ресурсів підприємства;
— є джерелом формування бюджетів різних рівнів.
Визначену роль відіграють і збитки. Вони висвітлюють помилки і прорахунки підприємства в напрямках використання фінансових засобів, організації виробництва та збуту продукції.
Основна мета управління прибутком підприємства — забезпечення зростання його суми і рівня, а також ефективний цього розподіл за напрямками економічного розвитку. Згідно з визначеною метою об’єктом управління виступають як формування прибутку підприємства, так і його розподіл. Визначимо, що проблема ефективності розподілу прибутку підприємств — одна з найбільш дискутованих у сфері фінансового менеджменту в останні роки.
Обсяг виробництва і реалізації продукції залежить від рівня технічної забезпеченості підприємства та інтенсивного використання обладнання, забезпеченості підприємства сировиною та її якість, наявність на підприємстві кваліфікованих кадрів та рівня організації праці. Всі ці фактори вивчаються в процесі аналізу, визначається їх вплив на процес виробництва та результати господарської діяльності підприємства.
На виконання виробничої програми впливає ряд факторів, які поділяють на три групи: пов'язані з організацією праці та використанням робочої сили; з наявністю та використанням засобів праці; з наявністю і використанням предметів праці.
Метою даної роботи є розглядання внутрішнього економічного механізму підприємства, а також аналіз діяльності ВАТ "Уманьхліб" та розробка шляхів вдосконалення виробничої діяльності підприємства.
Для досягнення цієї мети необхідно розглянути такі завдання:
1) розглянути виробничо-організаційну структуризацію підприємства;
2) проведено аналіз виробничої діяльності підприємства;
З) розглянуто мотиваційний механізм на ВАТ "Уманьхліб";
4) проаналізувати механізм формування витрат та прибутку на ВАТ "Уманьхліб";
5) визначити шляхи підвищення виробничої діяльності ВАТ "Уманьхліб";.
Об'єктом дослідження даної роботи є ВАТ "Уманьхліб".
Предметом є аналіз виробничої діяльності підприємства на базі ВАТ "Уманьхліб".



Список литературы Висновки
На закордонних підприємствах розглядаються такі чинники зниження витрат на виробництво продукції, як визначення і дотримання оптимального розміру партії що закуповуються матеріалів, оптимального розміру серії що запускається у виробництво продукції, рішення питання про те, робити самим або закуповувати в інших виробників окремі компоненти або комплектуючих виробів. Тому я пропоную, посилаючись на досвід іноземних підприємств, які ефективно функціонують на ринку, створити спеціальний відділ ВАТ «Уманьхліб», який розробляв планування оптимальних розмірів партій, що закуповуватимуться, виготовляв частини та комплектуючі вироби тощо.
Результати аналізу основних показників діяльності підприємства за 2007 рік свідчать про фінансово-стійке становище підприємства. Це обумовлено, перш за все, моральним застарінням основних засобів, достатнім забезпеченням виробництва власними обіговими коштами, конкурентоспроможністю продукції, заборгованістю підприємства перед постачальниками та бюджетом. Зараз діяльність підприємства орієнтована на розширення зв'язків із зарубіжними партнерами, що дасть змогу за рахунок надходження валютних коштів поліпшити і стабілізувати фінансовий стан підприємства.
Істотний вплив на загальну характеристику майна ВАТ «Уманьхліб» має значне зниження оборотних активів, яке носить негативний характер впливу на діяльність. Зменшення виробітку бараночних виробів сталося з причин зниження купівельної спроможності населення.
На виконання виробничої програми впливає ряд факторів, які поділяють на три групи: пов'язані з організацією праці та використанням робочої сили; з наявністю та використанням засобів праці; з наявністю і використанням предметів праці.
Важливе значення для підвищення продуктивності праці має належна його організація: підготування робочого місця, повне його завантаження, застосування передових методів і прийомів праці й ін.
Матеріальні ресурси займають до 3/5 у структурі витрат на виробництво продукції. Звідси зрозуміло значення економії цих ресурсів, раціонального їхній використання. На перший план тут виступає застосування ресурсозберігаючих технологічних процесів. Немаловажним є підвищення вимогливості і повсюдне застосування вхідного контролю за якістю і матеріалів, що надходять від постачальників сировини, що комплектують виробів і напівфабрикатів.
На даному підприємстві було прийняте рішення про такі основні складові системи мотивації та компенсації: збільшення змінної частини в загальних прибутках працівників; впровадження плати за знання та компетентність; розвиток системи гнучких пільг.
До складу системи гнучких пільг увійшли субсидії на хар¬чування; виплата 5-процентної премії від розміру базової місячної зарплатні у випадку відсутності прогулів та запізнень на роботу; оплата транспортних витрат; відшкодування ви гра і на покращення рівня освіти; організація заміських поїздок, святкування днів народження та інших свят; організація можливості відвідання концертних та театральних вистав; стра¬хування від нещасних випадків.
Розрахунки як загальної, так і порівняльної економічної ефективності витрат не повинні обмежуватися показниками, що узагальнюють. Для всебічного обґрунтування й аналізу економічної ефективності витрат, виявлення резервів підвищення їхньої ефективності при прийнятті остаточних рішень варто використовувати додаткові показники, що характеризують окремі сторони одержуваного ефекту: продуктивність праці, фондовіддачу, питомі капітальні вкладення, економія сировини, матеріалів, палива, енергії, зниження витрат виробництва, соціальні результати.
Максимальний прибуток досягається при виробництві хлібобулочних виробів, він становить 27,5 тис.грн., а при виробництві кондитерських виробів прибуток становить 11,25 тис. грн. Отже, згідно вище розрахованого методу, ВАТ «Уманьхліб» пропонується збільшити обсяги виробництва хлібобулочних виробів за рахунок використання частини резервного фонду та інвестування у процес виробництва.
Проведена техніко-економічна характеристика ВАТ «Уманьхліб» говорить про те, що використання потужності потокових ліній стало більшстабільним але не у повному обсязі. Резервами підвищення економічної ефективності використання потокових ліній у бараночному цеху є заміна фізично застарілого обладнання на лінії виготовлення баранок, що допоможе підвищити ефективність роботи, усунути простої обладнання із технічних причин, вести технологічний процес безперервно і максимально використовувати технічну потужність цеху. У вирішенні питання задоволення попиту населення у дрібнофасованій продукції, а також ефективного використання потужності ліній, може стати встановлення пакувально-фасувального апарату.
Основними напрямками поліпшення роботи потокових ліній можуть бути: зниження простоїв обладнання; своєчасне подавання сировини і матеріалів; раціоналізація робочих місць потоку; поліпшення умов праці на робочих місцях; синхронізація роботи потоку; введення багатоверстатного обслуговування і суміщення професій.
Для підвищення конкурентоспроможності ВАТ «Уманьхліб» пропонуємо такі заходи: провести модернізацію лінії по виготовленню баранок, встановити пакувально-фасувальний апарат для пакування бараночних виробів у пакети по 125 гр.
З метою забезпечення безперебійної роботи лінії по виробництву баранок, поліпшення якості продукції пропонується провести модернізацію лінії: встановити ротаційну тістомісильну машину марки А2-ШЛК замість ланцюгової тістомісильної машини, що дозволить підвищити коефіцієнт використання потужності цієї лінії. У результаті заходу збільшиться обсяг виробництва, зросте продуктивність праці, знизиться собівартості продукції, що позитивно вплине на показники роботи підприємства та на конкурентоспроможність продукції та підприємства в цілому.
В результаті розрахунків запропонованих заходів зменшилась собівартість продукції (по відношенню до всього випуску) на 10850 гривень, що позитивно вплине на показники роботи підприємства та на конкурентоспроможність продукції та підприємства в цілому. Таким чином можна зробити висновки, що заходи по модернізації лінії виробництва баранок є ефективними.
Конкурентоспроможність продукції визначається не лише показниками якості, але й у значній мірі залежить від, зовнішнього вигляду товару. У наш час, коли всі підприємства переходять до ринкових відносин, велике значенім мають не лише якість продукції, але ї зовнішній вигляд і зручна для покупця упаковка. Тому що операція по фасуванню і пакуванню бараночних виробів на ВАТ «Уманьхліб» не здійснюється, пропонується у бараночному цеху встановити пакувально-фасувальний апарат для пакування виробів в пакети вагою по 125 гр.
Іншими словами можна зробити висновки, що заходи по модернізації лінії виробництва баранок є ефективними.

Список використаної літератури
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної ради України 28.06.1996 р. – К.: Просвіта, 1996.
2. Господарський кодекс України / Стаття 19 / (від 16.01.2003 р. № 436 - IV) // ВВР. – 2003. – № 18, – № 19-20, – № 21-22, с. 144.
3. Цивільний кодекс України (від 16.01.2003 р. № 435 - IV) // ВВР. – 2003. – № 40-44.
4. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 року № 39 зареєстровано в Міністерстві юстиції 15.03.2000 року за № 161/4382.
5. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 17 "Податок на прибуток", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2000 р. № 353 зареєстровано в Міністерстві юстиції 20.01.2001 р. за № 47/5238.
6. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999р. № 318, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 р. за № 27/4248.
7. Ассзль Г. Маркетинг: принципи и стратегия. - М.: ИНФРА, 2000. - 804 с .
8. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., АннХ, Маркетинг. - М.: Экономика, 2000. - 702 с.
9. Білик М. Д. Фінансове планування на підприємстві в сучасних умовах - Фінанси України: журнал, 2006 р. № 4.
10. Бочаров В.В. Финансовій анализ. – С.П., 2001.
11. Гаркавенко С.С. Маркетинг - К.: Лібра, 2002. — 382 с
12. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми анализу. – К.: Зв’язок, 2000.
13. Грачев А.В. Анализ и управление финансовой финансовой устойчивостью предприятия: Учебно – практическое пособие. – М.: Издательство “Финпресс”, 2002.
14. Гриньова В. М., Коюда В. О. Фінанси підприємств: Навч. Посіб. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання – Прес, 2004.
15. Економіка підприємства: Підручник/за заг.ред. С.Р. Покропивного. Вид. 2-ге перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2000.
16. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Белюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; за ред. Акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КИЄУ, 2001.
17. Економічна енциклопедія (у трьох томах). То м 2. Відп. редактор С.В.Мочерний. — К.: Видавничий центр "Академія", 2001.- 848 с.
18. Иванов Г.П. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоравлению. М. ЮНИТИ 2005.
19. Задорожний І.С., Задорожний В.І. Комбінований метод підвищення ефективності проектування системи управління підприємством.// Пошук.-2002. – № 1 (2).
20. Карлоф Б. Деловая стратегия фирмы . Концепция, содержс- символи. — М : Зкономика, 2001. - 238 с.
21. Котлер Ф., Армстронг Г, Сондерс Дж., Вонг В. Ос новы маркетинга. - К: Вильямс, 2006. - 1055 с.
22. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і управління. – К.: Центр навчальної літератури, 2003.
23. Кузьменко Л.В., Кузьмін В.В., Шаповалова В.М. Фінансовий менеджмент. Навч. посіб. – Херсон: Олді – плюс, 2003.
24. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996. - 590 с.
25. Мак-Дональд . М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 276 с.
26. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Київ, 2001.
27. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Максимум, 2001.
28. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 2–ге доповн. і переробл. – Луцьк, Ред. – вивідд. “Вежа” Вашен. держ. ун–ту ім. Лесі Українки, 2001.
29. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 3–тє доповн. і переробл. – К.: ЦНЛ., 2004.
30. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз та управлінські рішення (на прикладі роботи вищого навчального закладу): Навч. посібник. – К.: Вид.– во Європ. ун–ту, 2001.
31. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз. – К., 2001.
32. 1.Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Монографія / О.С. Тєлєтов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
33. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник /за ред. проф. Кірейцева Г.Г. – К.: ЦНЛ, 2002.
34. Фінансовий менеджмент: Навч. метод. посібник. – К.: Вид.–во Європ. ун–ту, 2002.
35. Хасси Д. С тра тегия и планирование. Путеводитель менеджера. - СПб.: Питер, 2001. - 378 Ізмайлова К.В. Фінансовий аналіз. Навч. Посіб. – Київ: МАУП, 2001.
36. Чечевицина Л.Н., Чуев Т.Н. Анализ финансово – экономической деятельности. – М., 2002.
37. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства Навч. посіб. Львів “Новий світ – 2000”, - 2004.


Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.