У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Сутність реклами як основного засобу формування попиту на товар
Количество страниц
48
ВУЗ
ДонГУУ
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП
I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ ЯК ОСНОВНОГО ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА ТОВАР
1.1.Сутність реклами як основного засобу формування попиту на товар
1.2.Реклама як засіб формування попиту на страхові послуги
I I. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ УАСК „АСКА”
2.1. Характеристика ЗАТ УАСК „АСКА”
2.2. Організаційна структура ЗАТ УАСК „АСКА”
2.3.Аналіз фінансово–економічної діяльності підпрємства
2.4.Комплексний аналіз маркетингової діяльності
III.ПРОПОЗИЦІЇ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
ВСТУП
Клієнти довіряють рекламним агентствам. Споживачі довіряють рекламі, маркам товарів і брендам. На довірі тримається весь ринок реклами товарів і в слуг. Ринок страхових послуг теж багато в чому залежить від того, наскільки споживачі довіряють страховим компаніям.
Головний заклад довіри, а виходить, і успіху - сумлінна робота і пропозиція послуг, актуальних для споживача. Про роботу компанії і про її продукти повинні знати якнайбільше людей, і реклама - кращий спосіб заявити про себе.
Однак страховий ринок як і раніше насторожено відноситься до чужої думки. Але не варто забувати про те, що в рекламних агентств і їхніх клієнтів є загальна задача: рекламна кампанія повинна досягати поставлених цілей. Цей результат мріють одержати не тільки страховики, але і серйозні рекламні агентства. Причина проста: чим влучній рекламна кампанія, тим більше ймовірність одержати замовлення й у наступному році. Чим влучній рекламна кампанія, тим більше імовірність збільшення бюджету. Чим більше бюджет, тим краще, у тому числі і для стимулювання творчих розробок. Отже, актуальність обраної теми полягає в тому, що сьогодні реклама відіграє велику роль в ефективності діяльності компанії, що слід враховувати й в діяльності компаній, що надають страхові послуги, адже як попит на такі послуги, так і сама рекламна діяльність є дуже специфічними аспектами.
Об’єкт курсового дослідження Закрите акціонерне товариство "Українська акціонерна страхова компанія "АСКА".
Основною метою курсової роботи є закріплення і розширення теоретичних і практичних знань, а також безпосереднє їхнє застосування при рішенні конкретних задач (наукових, економічних, виробничих. Організаційних, науково-технічних); розвиток навичок самостійної роботи, оволодіння методикою дослідження й аналізу реклами; показати уміння використовувати комп’ютерні програми для більш ефективного аналізу й обробки інформаційного матеріалу.
Виходячи з поставлених цілей, можна сформулювати задачі:
1) зробити попередній огляд балансу й аналіз його ліквідності;
2) зробити характеристика майна компанії: основних і оборотних коштів і їхньої оборотності, виявлення проблем;
3) охарактеризувати джерела засобів компанії: власних і позикових;
4) оцінити фінансову стійкість;
5) проаналізувати маркетингову діяльність;
6) визначити засоби покращення стану підприємства на ринку;
7) розробити заходи щодо поліпшення фінансово - господарської та маркетингової діяльності;
8) вивчити рекламу на ЗАТ УАСК "АСКА", як спосіб збільшення попиту;
9) запропонувати нові види реклами для страхової компанії.
Для рішення перерахованих вище задач була використана річна бухгалтерська звітність УАСК "АСКА" за 2007, 2008, 2009 роки, а саме:
• бухгалтерський баланс (форма № 1 за ДКУД),
• звіт про прибутки і збитки (форма № 2 за ДКУД)
• устав дирекції по маркетингу та рекламі
Предмет аналізу - фінансові процеси підприємства і аналіз маркетингової діяльності компанії.
Список литературы
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Алешина И.В. Поводження споживачів. - М., 1999
2. Зубець А.Н. Страховий маркетинг. - М., 1998
3. Зернов А.А., Зубець А.Н. Страхові дослідження. - М., 1997
4. Зернов А.А., Зубець А.Н. Системні дослідження страхового регулювання. - М., 1997
5. Котлер Ф. Основи маркетингу - М., 1996
6. Кремлянский А. Про страхову культуру страховиків. // Страхова справа. 1999. №2.
7. Романов А. Н. Маркетинг. - М., 1996
8. Соколова Н. Самовиживання страхового ринку. // Страхова справа. 1999. №3.
9. Татарцев А. Маркетинг у страхуванні. // Страхова справа. 1999. №4.
10. Челенков А. Маркетинг послуг: продукт // Маркетинг, 1998. №1
11. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг./ Пер. с нем. - М.: Высшая школа, 1995. - 396с.
12. Панкрухин А. Маркетинг: теория и практика. - М.: Луч, 1993. - 410с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.