У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Оцінка асортименту нових матеріалів для підлоги ТОВ «Епіцентр»
Количество страниц 40
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22081.doc 
Содержание ЗМІСТ

Вступ 3
1. Стан та перспективи розвитку ринку сучансних покриттів для підлоги в Україні 5
2. Чинники формування споживних властивостей покриттів для підлоги 8
3. Класифікація матеріалів для підлоги 18
4. Характеристика нових матеріалів для підлоги 23
5. Оцінка асортименту нових матеріалів для підлоги ТОВ " Епіцентр" м. Одеса 32
Висновки 37
Список використаних джерел 39
Додаток 40


Вступ

Актуальність теми: Якісна підлога здатна забезпечити не тільки комфорт в будь-якому приміщенні, але й надати йому індивідуальність і неповторність. Сучасний ринок будівельних матеріалів, пропонує споживачам величезний вибір варіантів підлогових покриттів. Вони досить сильно відрізняються і за ціновим діапазоном і за технічними характеристиками. Але ж настил підлогових покриттів, це робота, яка виконується на довгострокову перспективу, тому не варто економити на якості. Як відомо: «скупий платить двічі», і укладання підлогових покриттів низької якості, це сумнівний спосіб економії, адже найближчим часом вони потребуватимуть ремонту або повної заміни.
Підлога повинна повністю відповідати призначенню приміщення і особливостям його експлуатації, і настил підлогових покриттів повинен проводитися в суворій відповідності з цими вимогами. І, звичайно, не менш важливий естетичний аспект, укладання підлогових покриттів повинне призвести бажаний візуальний ефект. І стати гідним доповненням до загального стилістичного оформлення приміщення.
Підлога піддається постійним навантаженням. Тому при виборі підлогового покриття необхідно керуватися, не тільки дизайном покриття, але і призначенням приміщення, де необхідно вкласти покриття для підлоги. При проектуванні й купівлі підлогового покриття необхідно враховувати навантаження на підлогу і специфікацію приміщення.
Метою курсової роботи є оцінка асортименту нових матеріалів для підлоги ТОВ «Епіцентр».
Відповідно до мети курсової роботи були поставлені та вирішені наступні питання:
 дослідити стан та перспективи розвитку ринку сучасних покриттів для підлоги в Україні;
 визначити чинники формування споживних властивостей покриттів для підлоги;
 розглянути класифікацію матеріалів для підлоги;
 дати характеристику нових матеріалів для підлоги;
 оцінити асортимент нових матеріалів для підлоги ТОВ " Епіцентр" м.Одеса.
Предметом дослідження є оцінка якості покриття для підлоги.
Об'єктом дослідження є нові матеріали для підлоги, що пропонуються в ТОВ «Епіцентр».
Список литературы Висновки

Підлогове покриття – це важливий елемент не лише для декорування приміщення, але й для безпеки. Крім цього, підлога має бути красивою. Саме підлоги відносяться до основних елементів, що визначають тепловий комфорт, гігієнічність та естетичність в приміщеннях.
Сучасний ринок підлогових матеріалів пропонує різноманітність як матеріалів, фактур, кольорів, дизайнерських рішень, так і цін. Вартість підлогового покриття визначається кількома чинниками, серед яких не тільки технологія виробництва, матеріал, але і фірма-виробник. Спробуємо визначитися, які види підлогових покриттів найбільш оптимальні при ремонті квартир.
Обсяг попиту на ламінат у 2010 році подвоїться. Зростання ринку ламінованих підлогових покриттів буде викликаний тенденцією заміщення ламінатом, в першу чергу, покриття для підлоги з ПВХ (лінолеуму). При цьому основною тенденцією розвитку ринку ламінованих підлогових покриттів буде витіснення російським ламінатом імпортної продукції.
Підлога поділяється на види покриттів: лінолеум, ковролін, ламінат керамічна плитка, паркет та паркетна дошка. У свою чергу лінолеум ділиться на гомогенний лінолеум, гетерогенний лінолеум, комерційний лінолеум, напівкомерційний лінолеум, побутовий лінолеум, спортивний лінолеум. Ковролін ділиться на килимову плитку, комерційний ковролін, побутовий ковролін, ковролін на гумовій основі. Ламінат ділиться на ламінат 23 класу, ламінат 31 класу, ламінат 32 класу, ламінат 33 класу.
Лінолеум - найпоширеніше покриття для підлоги. Лінолеум легко вкладається, за ним легко доглядати. Він має безліч забарвлень, які задовольнять будь-якого покупця, а з появою комерційного лінолеуму з'явилася можливість втілення неповторних дизайнерських малюнків, логотипів і т.д.
Завдяки своїм теплофізичним властивостям керамічна плитка утворює «холодну підлогу» і є традиційним матеріалом для покриття підлоги. Роботи по укладанню плитки починаються з симетричного настилання підлоги від центру приміщення.
Килимова плитка виготовляється у вигляді квадратів на спеціальній підкладці з гуми або бітуму, і вони ніколи не змінюють свої розміри. Перевагою килимової плитки є істотна економія при її укладанні, створення неповторних дизайнів, а саме головне, можливість локальної заміни плиток, а не всього килимового покриття.
Ламінат - екологічно чистий матеріал, що повторює структуру дерева. Ламінований паркет виготовляється у вигляді ламінованих дошок, які називаються - ламінат. Ламінат складається з пресованого паперового безусадочного пилу, з малюнком, який захищений прозорим зносостійким шаром.
Оновлення асортименту нових матеріалів для підлоги ТОВ «Епіцентр» відбувається постійно. Проте переважна більшість позицій асортиментного переліку є стабільною, супермаркету варто замислитися над частішою зміною асортиментних позицій товарів. Варто відмітити, що в 2009 році показник оновлення асортименту супермаркету зріс, що також свідчить про позитивні зміни в асортименту нових матеріалів для підлоги ТОВ «Епіцентр».


Список використаних джерел

1. Болотников А. А. Товароведение, Ч. 1. Курс лекций. — К.: МАУП, 2001. – 322 с.
2. Войнаш Л. Г., Дудла І. О., Козьмич Д. І., Павловські Н. І., Приходько М. В. Товарознавство непродовольчих товарів. Частина 1. /За загальною редакцією Л.Г. Войеаш/ Підручник. – К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2004. – 436 с.
3. Михайлов В. І. та інші Непродовольчі товари. Підручник. — К. Книга, 2005.
4. Моисеенков И. С. Товароведение непродовольственных товаров. Часть 1, 2 Ростов н/Д, Феникс, 2001
5. Стандартизация и управление качеством продукции. Под ред. проф. Швандера В.А. - М.: Юнити, 2000. - 487 с.
6. Теплов В.И. и др. Коммерческое товароведение. – Москва: «Дашков и К», 2001.
7. Оснач О. Ф. Товарознавство, Навчальний посібник. — К. Центр навчальної літератури, 2004.
8. Товароведение и организация торговли непродовольственными товарами: Учеб. для нач. проф. образование / Под. ред. А. Н. Неверова, Т. Й. Тальїх. - М.: ИРПО; Изд. центр "Академия", 2000. - 463 с.
9. http://www.laminate-trade.com.ua/ua/articlesua/420-napolnie_pokrityia.html
10. http://woodex.ua/articles/rubric/2/
11. http://budivnitstvo.com/vnutrishne-ozdoblennya/pidloga/laminovana-pokrittya-dlya-pidlogi
12. http://uahouse.net/Articles/article.php?storyid=13
13. http://budekspert.com.ua/materiali-ta-texnologiyi/pidlogi-i-sxodi/108-pidloga-vid-osnovi-do-pokrittya.html
14. http://epicentrk.com.ua/
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно 22081.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.