У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Удосконалення логістичної системи підприємства (на прикладі магазину «Паркетний світ»)
Количество страниц
89
ВУЗ
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи
2011
Бесплатно скачать
22180.doc
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛОГІСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ
1.1 Економічна сутність поняття "логістика". Цілі логістики на сучасному етапі…………………………………………………………………………....5
1.2 Види логістичних систем, їх характеристика.…………...….………….….13
1.3 Сутність транспортної та складської логістики…………………………...27
РОЗДІЛ 2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА САЛОНУ-МАГАЗИНУ «ПАРКЕНТИЙ СВІТ»
2.1 Історія виникнення та етапи розвитку мережі магазинів….…………….44
2.1 Система управління персоналом ….……………. ………………………..48
2.2 Аналіз управління фінансами магазину…………………………………...51
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ В МАГАЗИНІ «ПАРКЕТНИЙ СВІТ»
3.1 Організація логістичного процесу в магазині. Аналіз збутової діяльності та обсягів відвантаження………………………………………………………..57
3.2 Характеристика транспортної логістики та складського господарства…62
3.3 Шляхи удосконалення логістичної системи «Паркетного світу»………..67
ВИСНОВКИ..…………………………………………………………………….84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………….……………………..…86
ВСТУП
В умовах “ринку покупця” продавець вимушений будувати свою діяльність, виходячи з купівельного попиту. При цьому попит не обмежується одним попитом на товар. Покупець диктує свої умови також і в області складу і якості послуг, що надаються йому в процесі поставки цього товару. Логістичний сервіс нерозривно зв’язаний з процесом розподілу і представляє собою комплекс послуг, що надаються в процесі поставки товару. Об’єктом логістичного сервісу є різні споживачі матеріального потоку. Здійснюється логістичний сервіс або самим постачальником, або експедиторською фірмою, що спеціалізується у сфері логістичного обслуговування.
Актуальність роботи визначається стрімким розвитком логістики на сьогоднішній день, тому що логістика виступає провідними артеріями живлення і є головним зв’язком між зацікавленими суб’єктами, між продавцем продукції та замовником.
Мета роботи полягає у визначені основних напрямків удосконалення логістичної системи в магазині «Паркетний світ».
Відповідно до поставленої мети треба вирішити такі задачі:
- аналіз теоретичних та методичних підходів щодо організації логістичної діяльності в магазині;
- дослідження організації логістичної діяльності на підприємстві;
- удосконалення транспортної логістики;
- розробка напрямків покращення складського господарства;
- шляхи підвищення рівня обслуговування споживачів.
Предметом є економічні відносини, які виникають в системі логістики.
Об’єктом дослідження виступає логістична система салону-магазину «Паркетний світ».
Методи дослідження – математичний, аналізу, спостереження, статистичний.
Математичний метод застосовується в розрахунковій частині роботи при аналізі логістичних операцій транспортування, складського розміщення товарів та визначенні рівня обслуговування клієнтів магазину.
Метод прямого аналізу використовувався при виявленні каналів збуту магазину «Паркетний світ», зважуванні переваг та недоліків використання послуг перевізників та власного транспортного засобу при здійсненні доставок продукції.
Метод спостереження вживався при вивченні реакції споживачів на відсутність необхідної продукції на складі, коли частка споживачів відмовлялась від покупки через незадоволення строками поставок продукції.
Статистичний метод було втілено в розробку діяльності магазину. Представлена статистика виконаних операцій з відвантаження продукції за певний період, надана статистична інформація про обсяги збуту, використання послуг перевізників при доставках продукції з Києва, інш.
У роботі представлені теоретичні засади роботи логістичної системи магазину «Паркетний світ», проаналізована діяльність магазину, розроблені пропозиції щодо удосконалення роботи підприємства в логістичній сфері.
Список литературы
ВИСНОВКИ
У зв'язку із становленням ринкових відносин у нашій країні з'явився і став активно розвиватися новий науково-практичний напрямок — логістика.
На сьогодні у літературі немає єдиного визначення логістики. Багатоманітність визначень поняття логістики пов'язана насамперед з тим, що еволюціонувала сама концепція логістики, тому як саме визначення, так і об'єкти дослідження логістики змінювалися й уточнювалися з розвитком ринкових відносин.
Ефективна діяльність логістичної системи покликана задовольнити потреби споживачів у найкращий спосіб, але й водночас мінімізувати витрати будь-якого підприємства.
Підприємство, діяльність якого розглянута у роботі, працює злагоджено, приносить прибуток, є організацією, що пристосовується до жорских умов сьогодення, але наряду із основними перевагами в нього є і свої недоліки. На цьому була зосереджена увага та вирішувались шляхи удосконалення його роботи.
Однією з головних проблем логістичної діяльності магазину «Паркетний світ» виявилась проблема відсутності власного складу та вибору системи поповнення складських запасів на складі центрального офісу. Треба відзначити, що логістичні проблеми підприємства мають вирішуватись позачергово. Тому найголовніше питання у схемі роботи магазину: створення власного складу у Сумах.
Важливі функції у системі розподілу товарів виконує збутова логістика, яка охоплює процеси фізичного переміщення товарів та їх складування. Переміщення товарів може здійснюватись із використанням автомобільного, залізничного, морського, річкового, повітряного або трубопровідного транспорту, кожен з яких має свої переваги й недоліки. Потребують уваги і проблеми підтримання товарних запасів, зокрема визначення оптимального розміру замовлення та інтервалу між його виконанням.
Оптимальні логістичні рішення дають змогу забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів із мінімальними витратами.
Апробація результатів транспортного дослідження в салоні-магазині «Паркетний світ» запланована на 2011р. Результатами запропонованих удосконалень можуть бути зріст прибутку та покращення системи перевезень. Запропонована система перевезень призведе не тільки до мінімізації витрат, а також до підвищення рівня обслуговування клієнтів, і як наслідок до розширення кількості споживачів.
Апробацію ж складського нововведення (збільшення кількості складів, використання іншої системи поповнення складських запасів) поки не вдалось відтворити, адже це потребує додаткового часу і певних зусиль. Але можна впевнено сказати, що вдосконалення логістичної системи на складі призведе до позитивних результатів: розширення клієнтської бази, розширення асортименту продукції, збільшення об’єму замовлень, а тому одержання статусу більш надійного підприємства з більшим обертом капіталу, більшими прибутками тощо.
Отже, найголовніше питання у схемі логістичної діяльності магазину «Паркетний світ» – виявлення „вузьких місць” та їх усунення. Проведений аналіз дав змогу наглядно побачити, яким чином організація може покращити свою діяльність у сфері логістики, що неодмінно призведе до збільшення розмірів прибутку, виходу на новий рівень конкурентоздатності, підвищення рівня обслуговування клієнтів, розширення кількості замовлень.
Коли ми говоримо про транспортну та складську логістику – ми говоримо про головні „артерії” фірми, які необхідно стимулювати, вдосконалювати, дбати за їх безперервну й бездоганну функціональність. За дбайливого ставлення можна досягти найкращого успіху.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. — Львів: Світ, 1995. — 296 с.
2. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. — М.: Экономика, 1991.
3. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент.-М.: Аспект Пресс, 2002.-141 с.
4. Воркут А. И. Концепция, проблемы и задачи развития логистических систем. Научно-практические семинары. К., 1998. - 131 с.
5. Гаджинский А.М. Логистика: Учебник для студентов высших учебных заведений. – 10-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация „Дашков и Ко”, 2004. – 408 с.
6. Гаджинский А. М. Практикум по логистике. М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков й К°», 2003.
7. Глобусь О. Логістика: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. – Економічна думка . Тернопіль, 1998. - 160 с.
8. Дідківський М. І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: Навч. посіб. - К.: Знання, 2006. - 463 с.
9. Дейян А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продаж. - М.: Прогресс-Универс, 1994.
10. Дыбская В.В. Управление складами в логистической системе. — М.: КИАцентр, 2000. — 110с
11. Економіка підприємства. Підручник для студ. економ, вузів. / за ред. С.Ф.Покропивного. Вид 2-е перероб. і доповн. — К.: КНЕУ, 2001.
12. Залманова М.Е. Управление системами переработки, хранения и доставки продукции: Логистическая концепция: Учеб. пос. -Саратов,1990. - 64 с.
13. Кальченко А.Г. Логістика: Підручник.- К.: КНЕУ, 2003.-284с.
14. Калугин В.К. Логистика торгового предприятия: формирование и управление стратегией развития. - СПб., 1998. – 185 с.
15. Козьменко С.Н., Козьменко О.В., Лукьянихин В.А., Науменкова С.В. Управление персоналом организаций (конспект лекций). – Сумы: УАБД, 1996. –с. 95-100.
16. Козловский В.А., Козловская З.А., Савруков Н.Т. Логистический ме-неджмент: Учебное пособие. 2-е изд., доп. — СПб.: Издательство «Лань», 2002. — 272 с.
17. Корякін І.М. Транспортна система: перспективи і проблеми. // Магістраль, 1996, №5.
18. Костоглодов Д. Д., Саввиди Й. Й., Стаханов В. Н. Маркетинг и логистика фирмы М.: ПРИОР, 2000.
19. Крикавський Євген. Економічний потенціал логістичних систем. Львів: Держ. Університет «Львівська політехніка», 1997,168 с.
20. Лагун М.І. Послідовність проведення комплексного аналізу фінансового стану підприємства // Формування ринкових відносин в Україні (укр.). 2006. № 6. C. 31-36.
21. Ларіна Р.Р. Логістика: Навч. посіб. / Донецький держ. ун-т управління. - Донецьк: ДонДУУ, 2006. - 277 с.
22. Леншин И.А., Смольняков Ю.И. Логистика. В 2 ч.: Ч.1. — М.: Машиностроение, 1996. — 246 с.
23. Линдерс Майкл Р., Фирон Харольд Е. Управление снабжением и запасами. Логистика: Пер. с англ. — СПб: ООО «Издательство Полигон», 1999.— 768с.
24. Логистика. Новые принципы менеджмента и конкурентоспособности. Жерар Шевальє, Тьерри Вань, при участии Сержа Лакрампа. М.: Изд-во АО «Консалтбанкир», 1997,110с.
25. Логистика: Учеб. пособие / Под ред. Б. А. Аникина. М.: Инфра-М, 2000.
26. Маслов Е.В.. Управление персоналом предприятия. – М.: Инфра-М, 1999 г., 295 стр.
27. Михайлова О.И. Введение в логистику: Учеб.-метод. пособие. - М.: Дашков и К, 1999. - 103с.
28. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник. 3-е видання. - Львів: Видавництво «Інтелект-Захід», 2005. - 276 с.
29. Неруш Ю. М. Логистика: Учебник для вузов. 2-е изд., перераб. и доп. М.: ЮНИТИ: ДАНА, 2000.
30. Организация и регулирование ВЭД: Учебник. – М.: «Юность». – 456 с.
31. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник.- К.: КНЕУ, 2003.- 246с.
32. Панаев Э.В. Особенности использования логистики в смешанной экономике // Маркетинг. - 1997. - N 3. - С.58-61.
33. Пономарьова Ю.В. Логістика: Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.
34. Предприятие на внешних рынках: Внешнеторговое дело: Учебник /Под ред. С. И. Долгова, И. И. Кретова – М.: Издательство БЕК, 1997. – 784 с.
35. Родников А.Н. Логистика: Терминол. словарь. - М.: Инфра-М, 2000. – 340 с.
36. Руделіус В., Азарян О.М. Маркетинг-2е видання.- К.: НМЦ «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.- 648с.
37. Сборник внешнеэкономического законодательства / Сост. К. М. Лаврова – Одесса: «Информ-Бизнес», 1996. – 232 с.
38. Скудар Г. Стратегія піднесення конкурентоспроможності підприємства: проблеми і складові успіху. Економіка Украї¬ни, 2000. — №6.
39. Семененко А.И. Логистика. Словарь и библиография: Справ. Пособие / С.-Петерб. гос. ун-т экономика и финансов. - СПб., 1999. - 67с.
40. Смехов А.А. Введение в логистику. – М.: Транспорт, 1993. – 148с .
41. Смехов А.А. Основи транспортной логистики. — М.: Транспорт, 1995. — 197с.
42. Смирнов Ю.П. Задачи транспортной логистики. // Логинфо. – 1998.– с. 16-18.
43. Транспортная логистика. – М.: Бранусс, 1996. – 145 с.
44. Транспортная логистика: Учебное пособие. / Под. ред. Миротиной Л.Б. – М.: МГАДИ(ТУ), 1996. - 145 с.
45. Тридід О.М., Азаренкова Г.М., Мішина С.В., Борисенко І.І. Логістика: навч. посібник. - К.: Знання, 2008. - 566 с.
46. Украинцев В. Б. Конкуренция и логистика. М.: Экспертное бюро, 1999.
47. Уотермен Р. Фактор обновления. Как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании: Пер. с англ./ Под ред. В.Т. Рысина. - М.: Прогресс, 1988. – 328 с.
48. Храмов В. О., Бовтрук А. Основи управління персоналом: Навч.-метод. посіб. — К.: МАУП, 2001. — С.44-48.
49. Чудаков А. Д. Логистика: Учебник. М: Изд-во РДЛ, 2001.
50. Шершньова З.С., Оборська С.В. Стратегічне управління. Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1999.
51. Шмален Г. Основы планирования сбыта // Основы и проблемы экономики предприятия. 1996.
52. Щекин Г.В. Основы кадрового менеджмента: учебник. – Кн. 2; Подбор, обучение и развитие персонала. – 2-е изд., перераб. и доп. – К.:МЗУУП, 1993. – с. 80-91.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
400
Скачать бесплатно
22180.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.