У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПО НАЛАГОДЖЕННЮ НОВОЇ ЛІНІЇ ВИПУСКУ МЕДСПЕЦОДЯГУ НА ПП «СПЕЦОДЯГ»
Количество страниц
31
ВУЗ
КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Год сдачи
2012
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..…3
1. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ПП «СПЕЦОДЯГ»………………………………………………………………………..5
1.1 На макрорівні……………………………………………………………...5
1.2 Аналіз мікросередовища………………………………………………….9
1.3 Дослідження конкурентів……………………………………………….12
1.4 SWOT-аналіз організації ………………………………………………..16
2. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПО НАЛАГОДЖЕННЮ НОВОЇ ЛІНІЇ ВИПУСКУ МЕДСПЕЦОДЯГУ НА ПП «СПЕЦОДЯГ»…………………18
2.1. Характеристика товару і оцінка ринку збуту…………………………18
2.2 Конкуренція ……………………………………………………………..21
2.3 Стратегія маркетингу………………………………………………..…..22
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………...………………………..26
ДОДАТКИ………………………………………………………………………….28
ВСТУП
Останнім часом значний розвиток отримав сектор надання послуг з пошиття спецодягу. Значно змінився ринок індивідуального пошиття спецодягу. Приватне підприємство «Спецодяг», яке займається пошиттям спецодягу для різних категорій споживачів планує налагодити виробництво спецодягу для медичних установ за індивідуальними замовленнями і для масового споживання, і тим самим внесе ще один позитивний аспект у формування ринку послуг у Харківському регіоні.
Метою даного проекту є створення на підприємстві нової лінії з виробництва медичних халатів для медперсоналу лікарень, приватних клінік і медичних кабінетів, працівників аптек і студентів Харківського національного медичного університету та Харківських медичних коледжів.
Дане підприємство буде займатися реалізацією готової продукції власного виробництва та приймати замовлення на індивідуальний пошив медспецодягу.
Вироблену продукцію планується розповсюджувати в межах міста Харкова, надалі так само можливо налагодити доставку продукції в райони Харківської області.
Основною метою, заради якої створюється нова лінія на підприємстві, є збільшення і досягнення максимально можливого прибутку. Прибуток підприємства прямо пропорційно залежить від його продуктивності. Отже, тільки при максимальній продуктивності і при використанні всіх виробничих ресурсів можна домогтися максимального прибутку.
Для створення виробничої лінії з пошиття медичних халатів необхідні грошові кошти в сумі в 65 362 грн. Ця сума буде витрачена на придбання основних виробничих фондів, оборотних коштів і утримання приміщення.
Продажні ціни на продукцію підприємства планується встановити на рівні 170 грн. за одиницю виробу, а саме.:
халат медичний жіночий – 160 грн.
халат медичний чоловічий – 180 грн.
Згідно з оціночними прогнозами обсяг випуску продукції становитиме 4002 ум. од. на рік або 334 ум. од. на місяць., при цьому виручка від реалізації продукції складе 680340 грн. на рік або в середньому 56695 грн. в місяць. Розмір чистого прибутку оцінюється в середньому в сумі 1979 грн. за місяць, а річний обсяг чистого прибутку складе 23744 грн.
Даний проект має інвестиційну привабливість, тому що передбачається, що рік від року підприємство буде розширюватися, збільшувати асортимент медспецодягу, вводити нові послуги, а, отже, збільшаться і обсяги продажів і зросте прибуток, що є головним для власника. Даний проект привабливий тим, що на відміну від конкурентів підприємство пропонує низькі ціни на свою продукцію, високу якість, а також використовує високотехнологічне обладнання, яке дозволяє прискорити процес виробництва. Цей проект є ще й вигідним, тому що обсяг витрат даної фірми невеликий, а сума результатів за проектом значно більше, ніж сума вкладених коштів.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Аналіз макро- і мікросередовища підприємства ПП «Спецодяг» дозволяє зробити висновки щодо потенційних погроз і можливостей, які компанія повинна враховувати у своїй діяльності. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства є дуже важливим, як для самого підприємства, так і для його партнерів, конкурентів і споживачів. Проведений SWOT-аналіз ПП «Спецодяг» показав, що сильними сторонами діяльності підприємства є його великий досвід пошиву спецодягу, високий рівень організації управлінського обліку, наявність висококваліфікованого персоналу і налагоджена система постачань. В свою чергу, керівництву підприємства слід звернути ретельну увагу на слабкі сторони в діяльності підприємства і вжити максимальні заходи до їх поліпшення, це – недостатній рівень розвитку каналів товароруху, а також неадекватний ринковій ситуації стиль керівництва і структури підприємства та відсутність системи стратегічного планування.
З аналізу видно, що у досліджуваного підприємства є можливості розширення ринку послуг, зміна суспільних стереотипів стосовно реклами і збільшення кількості підприємницьких структур.
Аналіз оцінки впливу зовнішнього середовища та формування показників конкурентної сили та конкурентних переваг дають можливість підприємству ПП «Спецодяг» поліпшити довгострокову позицію на ринку.
Для цього необхідно розширити асортимент випускаємих виробів. Це можна зробити якщо налагодити нову лінію по пошиттю медспецодягу – медичних халатів. Доцільність цього заходу було нами обґрунтовано в роботі і розроблено маркетингову стратегію для ПП «Спецодяг».
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Армстронг, Г. Маркетинг. Загальний курс [Текст] : пер. с англ / Гарі Армстронг, Ф. Котлер ; Ун-т Північної Кароліни, Північно-Західний ун-т. - 5-те вид. - М., СПб. : Діалектика, 2007. - 608 с.
2. Багиев Г.Л. Маркетинг: учебник для студ. вузов, обучающихся по экон. спец. / Г.Л. Багиев (общ.ред.). – 3-е изд., перераб. и доп. – СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж : Питер, 2007. – 733с. 3
3. Барроу, П. Бизнес-план, который работает / П. Барроу. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 282 с.
4. Бортник Т. І., Рибчак В. І., Харенко А. О. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ / Уманський держ. аграрний ун-т. – Умань : [УВПП], 2008. – 312с.
5. Васюткіна Н.В. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ / Європейський ун-т. – К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2007. – 227с.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл.. – 4.вид., доп. – К. : Лібра, 2006. – 717с.
7. Гірченко, Т.Д. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик ; Мін-во освіти і науки України, Львівський банківський ін-т. - К. : ЦНЛ : Інкос, 2007. - 255 с.
8. Голубятніков В.Т., Лазар П.Д., Голубятнікова Н. В., Куцин І. М. Функціональне моделювання процесів бізнес-планування і проектів: навч. посіб. / Львівський регіональний ін-т держ. управління Національної академії держ. управління при Президентові України / В. Т. Голубятніков (заг.ред.). – Л. : [ЛРІДУ НАДУ], 2009. – 264с.
9. Іванілов О.С. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ. – [2-ге вид., доп. і перероб.]. – Донецьк : [Східний видавничий дім], 2009. – 311с.
10. Козловський В.О., Лесько О.Й. Бізнес-планування: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / Вінницький національний технічний ун-т. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2008. – 241c.
11. Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] : краткий курс : пер. с англ / Ф. Котлер. - новое изд. - М.-СПб.-К. : Вильямс, 2007. - 656 с.
12. Маркетинг для магістрів [Текст] : навчальний посібник / ред. Ілляшенко. - Суми : Університетська книга, 2007. - 928 с.
13. Маркетинг у прикладах і завданнях [Текст] : навчальний посібник / ред. Ілляшенко. - Суми : Університетська книга, 2006. - 400 с.
14. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М.Азарян, Н.О.Бабенко та ін: Ред.-упоряд. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. 2-е вид. - К.: Навчально-видавничий центр "Консоріцум із удосконалення менеджемнт-освіти в Україні", 2008. - 648 стор.
15. Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / ред. Є. В. Савельєв. - К. : Знання, 2008. - 420 с.
16. Павловська Л.Д. Економіка підприємства: навч. посіб. / Житомирський національний агроекологічний ун-т – Житомир : [ЖНАЕУ], 2009. – 639с.
17. Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. – К. : Наукова думка, 2007. – 256с.
18. Рудыка В. И. Внешняя середа и ее влияние на производство продукции предприятий: Монография.- Х.: ИД “ИНЖЭК”, 2007.- 112 с.
19. Тарасюк Г.М. Бізнес-план: розробка, обгрунтування та аналіз: Навч. посіб. для студ. ВНЗ / Житомирський держ. технологічний ун-т. – Житомир : ЖДТУ, 2006. – 419с.
20. Шемаєва Л.Г. Забезпечення економічної безпеки підприємства на основі управління стратегічною взаємодією із суб'єктами зовнішнього середовища: монографія / Рада національної безпеки і оборони України; Національний ін-т проблем економічної безпеки. – К. : НІПМБ, 2009. – 357с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.