У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Товар як об’єкт комерційної діяльності
Количество страниц 29
ВУЗ Сумський кооперативний технікум
Год сдачи 2012
Содержание План


Вступ
1. Товар як продукт виробничо-економічної діяльності, його значення у комерційній роботі підприємства;
2. Характеристика особливих видів об’єктів комерційної діяльності:
2.1. Нерухомість;
2.2. Оренда;
2.3. Результати інтелектуальної праці;
2.4. Послуги;
2.5. Товарний знак.
3. Комерційна класифікація товарів магазину «Діамант»;
4. Джерела та носії комерційної інформації про товари;
5. Вимоги до товару як об’єкту комерційної діяльності;
6. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів торговельного підприємства.
Висновки та пропозиції.




Зміст


Вступ …………………………………………………………………………….3
1. Товар як продукт виробничо-економічної діяльності, його значення у комерційній роботі підприємства; ……………………………………....5
2. Характеристика особливих видів об’єктів комерційної діяльності:
2.1. Нерухомість; ...……………………………………………………...7
2.2. Оренда; ……………………………………………………………...8
2.3. Результати інтелектуальної праці; ………………………………..9
2.4. Послуги;…………………………………………………………….10
2.5. Товарний знак.……………………………………………………...13
3. Комерційна класифікація товарів магазину «Діамант»; ……………14
4. Джерела та носії комерційної інформації про товари;…………………16
5. Вимоги до товару як об’єкту комерційної діяльності;………………...20
6. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів торговельного підприємства.……………………………………………………………...23
Висновки та пропозиції.……………………………………………………..27
Література .……………………………………………………..29
Додатки .……………………………………………………..30




Вступ

Комерційна робота в торгівлі – це діяльність підприємства, спрямована на рішення особливого комплексу задач. Вивчення процесів їхньої реалізаціїі– важливий елемент оперативного дослідження на рівні торгового підприємства і регіону.
В умовах ринкових відносин найбільш масштабно і багатогранно комерційні процеси відображаються в діяльності оптового підприємства. Для них характерні вільний вибір виду підприємницької діяльності, поширення товарно-грошових відносин на господарську, економічну діяльність, розвиток товарних зв’язків, товарно-грошовий обмін продуктів праці відповідно до законів ринку.
У ринкових умовах пріоритетного значення набуває комерційна функція, реалізація якої пов’язана з пошуком конкурентоспроможних постачальників для торговельних підприємств, з формуванням системи зв’язків, з організацією оптової купівлі-продажу товару, з маневруванням товарними ресурсами і запасами, з ефективною роздрібною реалізацією товарів, після продажним обслуговуванням. Всі ці елементи є органічними складниками змісту комерційної діяльності оптового підприємства.
Оптовий продаж здійснюють оптові торгові підприємства, вони реалізують свою продукцію оптовим і роздрібним торговельним підприємствам на основі укладених договорів. Оптовий продаж спрямований на виконання основної функції оптової торгівлі – організацію постачання роздрібної торгівлі необхідними товарами. Продаж товарів повинен бути організований так, щоб забезпечити своєчасне постачання роздрібних торгових підприємств товарами, сприяти прискоренню товарообігу і зниженню витрат обігу.
Зараз на ринку працює велика різноманітність оптових торговців як за формою власності так і за організаційно-правовою формою. Кожне таке підприємство має свою специфіку у здійсненні комерційної діяльності. Успіх підприємства залежить від зовнішніх та внутрішніх чинників, які впливають на комерційну діяльність. Основним серед внутрішніх чинників є об’єкт комерційної діяльності.
Об’єкт діяльності суб’єкта ринку, комерційної структури визначає форми, особливості, специфіку комерційної діяльності, її ефективність.
Зважаючи на важливість, темою курсової роботи обрано – «Товар як об’єкт комерційної діяльності».
Метою курсової роботи є вивчення товару як продукту виробничо-економічної діяльності, його значення у комерційній роботі підприємства. Розглянемо особливості окремих видів об’єктів комерційної діяльності на ринку товарів та послуг. Проведемо комерційну класифікацію товарів на прикладі товарів магазину «Діамант». Визначимо джерела-носії комерційної інформації про товар. Означимо шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів торговельного підприємства.
Вітчизняний ринок оптового продажу продовольчих товарів досить розвинений, має доволі різноманітне конкурентне середовище і стабільно працювати в ньому зможе той підприємець, який враховуватиме закони ринку і достатньо уваги приділятиме такому важливому аспекту комерційної діяльності як виробу об’єкту та відповідальність його основним вимогам ринкової економіки.
Список литературы Висновки та пропозиції

Об’єктом комерційної діяльності виступає товар як засіб задоволення певної потреби, продукт виробничо-економічної діяльності, або природне багатство, яке має вартість і обмінюється на ринку у грошовій формі.
Оскільки у сфері товарно-грошового обміну товари найбільш розповсюджені, то знання товару має неабияке значення у комерційній діяльності. Номенклатура товарів на внутрішньому ринку налічує мільйони видів і різновидів. При цьому вона з кожним роком розширюється, тому виникає необхідність класифікації товарів.
Комерційна класифікація передбачає поділ товарів залежно від поведінки та звичок покупців на товари повсякденного попиту, товари попереднього вибору, товари особливого попиту, товари пасивного попиту.
Вимоги до товару регламентуються основними нормативними документами – стандартами. Також з точки зору комерції товари повинні мати ефектний зовнішній вигляд, на упаковці повинні бути нанесені відомі рекламні символи, давати можливість легко проводити кількісно-сумовий облік.
Крім товарів та послуг є і особливі об’єкти комерційної діяльності. Вони мають особливу специфіку і не можуть бути об’єднані за загальними рисами і ознаками. До таких об’єктів комерційної діяльності відносять нерухомість, оренду, результати інтелектуальної праці, товарний знак.
При виборі об’єкта комерційної діяльності важливим є пошук і аналіз комерційної інформації про товар. Ця робота вимагає від комерційної служби уваги і наполегливості у зв’язку з тим, що існує велика різноманітність джерел інформації.
Для дослідження обрано магазин «Діамант», який працює стабільно на місцевому ринку. Основними видами товарів підприємства є ювелірні вироби.
В процесі дослідження було проведено комерційну класифікацію товару, вивчено комерційну інформацію про товар.
Для визначення рівня конкурентоспроможності товару використовують різноманітні методики. Найбільш розповсюдженими з них є метод на основі відповідності споживчим вимогам та метод на основі показника «рейтингу» товару.
Управління конкурентоспроможністю здійснюється на етапах: розробки товару; виробництва; продажу; після продажного обслуговування.
При цьому на етапі створення товару закладаються характеристики якості, рівня сервісу, витрати, а відповідно і ціни, які в сукупності визначають можливість товару краще за товар-конкурент задовольняти потреби споживачів. На етапі виробництва ці складники конкурентоспроможності матеріалізуються, а на етапі після продажного обслуговування підтверджуються.
До основних напрямів підвищення конкурентоспроможності товару, що є віддзеркаленням основних факторів, що її визначають можна віднести:
• Підвищення якості товару, високий рівень інновацій;
• Підвищення рівня сервісного обслуговування;
• Формування відповідного маркетингового оточення, що передбачає активний, а подекуди й агресивний маркетинг.
Для підвищення рівня конкурентоспроможності товарів магазину «Діамант» із вищеозначених напрямів найбільш доцільними є:
• Розробка програми стимулювання збуту;
• Активніша реклама, участь у спонсорських заходах.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.