У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ОСОБИСТІСТЬ В СИСТЕМІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН
Количество страниц
31
ВУЗ
Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Год сдачи
2012
Содержание
ЗМІСТ.
Вступ…..………………………………………………………………… с. 3
1. Сучасний стан вивчення проблеми «особистість в системі міжособистісних відносин” в психолого-педагогічній
літературі ……………………………………………………………. с. 5
2. Психологічні методики вивчення міжособистісних відносин в колективі………………………………………………………………с. 20
Укладення… …………………………………………………………….с. 30
Література……………………………………………………………….. с. 31
ВСТУП.
Тема нашої роботи – “Особистість в системі міжособистісних відносин”.
Вибір теми обумовлений як нашим особистим інтересом до цієї проблеми, так ї можливістю практичного використання отриманих знань в діяльності шкільного вчителя, класного керівника.
Актуальність теми пов’язано з особливостями сучасної шкільної ситуації та наявністю проблем між підлітками та дорослими та проблем у підлітковому середовище. Відомо, що необхідність визнання з боку оточуючих в контактах з ровесниками – це життєдайне новоутворення підліткового віку. Саме тому тій чи інший соціальний статус, його поведінка в конфліктних ситуаціях не тільки обумовлюються особистісними особливостями учня, але й вливають на них та на стан його фізичного та емоційного благополуччя.
Інакше кажучи, положення учня в системі міжособистісних відносин значною мірою визначає спосіб його життя, забезпечує формування, трансформацію та закріплення властивостей, які утворюють його психологічний склад. Саме тому дуже важливо своєчасно встановити фактичне положення учня в класі та при необхідності (в негативних випадках) допомогти йому змінити ситуацію, навчити ефективним засобам поведінки та спілкування.
Цю тему було досліджено в працях А.А. Бодалева, А.В. Петровського, Н.Н. Обозова, Я.Л. Коломінського, Б.Г. Анан’єва, І.С. Кона, В.В. Шпалінського, Дж. Морено, В.Н. Дружиніна та інших.
Мета нашого дослідження: вивчити сучасні погляди на проблему “особистість в системі міжособистісних відносин”, розглянути методи та методики експериментального вивчення міжособистісних відносин в первинному колективі.
Структура роботи: робота складається зі вступу, двох теоретичних глав, укладення та списку використаної літератури.
Список литературы
Укладення.
Будь-яке товариство - це складний механізм, конгломерат, що складається з множини взаємодіючих між собою груп людей. Кожний із нас бере участь у житті товариства через ті первинні групи, до яких належить і з якими пов'язане все наше життя.
Первинна група - це група людей, члени якої об'єднані спільною діяльністю на базі визначених цінностей і норм. Члени цієї групи знаходяться між собою в прямому особистому контакті, що і є основою для виникнення між ними системи міжособистісних відносин самого різноманітного характеру - від інтимних, типу симпатій і антипатій, до офіційних, позбавлених емоційного фарбування.
Первинна група - це сім'я, виробнича бригада, колектив кафедри або лабораторія, відділ підприємства, студентська група, спортивна команда, шкільний клас і т.д.
Загальне здоров'я товариства багато в чому залежить від того, наскільки добре почуває себе особистість у тих первинних групах, із якими пов'язане її життя, наскільки в них створені оптимальні умови для реалізації її можливостей і здібностей.
Саме тому проблема “особистість у системі міжособистісних відносин” багаторазово залучала і продовжує залучати до себе увагу психологів, педагогів, керівників, бізнесменів і усіх, хто за родом своєї діяльності працює з людьми.
Література.
1. Агеев В.С. Межгрупповые взаимодействия. М., 1980.
2. Бодалев А.А. Восприятие и понимание человека человеком. М., 1982.
3. Бодалев А.А. Личность и общение. Л., 1987.
4. Зигерт В., Ланг Л. Руководить без конфликтов. М., 1990.
5. Кричевский Р.Л., Дубовская Е.М. Психология малой группы. М., 1981.
6. Лисицкая Т.А. Организация и управление коллективом. Саратов, 1988.
7. Обозов Н.Н., Щекин Г.В. Психология работы с людьми. К., 1990.
8. Петровский А.В., Шпалинский В.В. Социальная психология коллектива. М., 1986.
9. Социально-психологические методы практической работы в коллективе: диагностика и воздействие. М., 1990.
10. Шпалинский В.В., Распопов И.В. Диагностические методы в работе педагога. Днепропетровск, 1992.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.