У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ НА ПЕРЕХРЕСТІ ВУЛ. ГРУШЕВСЬКОГО – ВУЛ. ЦІОЛКОВСЬКОГО
Количество страниц 33
ВУЗ Полтавський будівельний технікум транспортного будівництва
Год сдачи 2013
Содержание ЗМІСТ


Вступ…………………………………………………………………………4
1 Характеристика району перехрестя ……………………………………..6
1.1Описання району в якому знаходиться перехрестя…………….6
1.2 Натурні дослідження……………………………………………..7
1.3Прогнозований ріст інтенсивності на 10 років та визначення необхідної кількості смуг руху……………………………………………..11
2 Існуюча схема організації дорожнього руху……………………………13
3 Розрахунок циклу світлофорної сигналізації…………………………....14
4 Аналіз дорожньо-транспортних пригод…………………………………25
5 Розрахунок середнього часу затримок одного автомобіля при проїзді перехрестя……………………………………………………………………31
Висновок……………………………………………………………………..34
Перелік посилань……………………………………………………………35







ВСТУП


Вся зростаюча роль автотранспорту в житті суспільства вимагає створення необхідних умов для забезпеченості зручності і комфорту транспортного процесу. Для цього на вулично-дорожній мережі та позаміських шляхах, здійснюється постійна і цілеспрямована діяльність по плануванню та оснащення технічними засобами організації дорожнього руху.
Дорожній рух – це складна динамічна система взаємодій транспортних і пішохідних потоків. Регулювання дорожнього руху здійснюється рядом нормативних актів, основними з яких є «правила дорожнього руху» та «законом України про транспорт».
Бурхливе зростання автомобілізації в нашій країні поставило перед суспільством ряд суттєвих проблем, відповідно, для їх подолання, потрібен системний підхід для забезпечення функціонування галузі організації дорожнього руху.
Розвиток, удосконалення і впровадження усіх заходів Організації дорожнього руху у комплексі дозволить повною мірою задовольнити економічні проблеми країни та населення в автомобільних перевезеннях із максимальним рівнем безпеки і збільшення швидкості режимів на автомобільних дорогах.
Мета предмета Організація дорожнього руху є удосконалення і використання усіх заходів направлених на підвищення безпеки та комфорту всіх учасників дорожнього руху та мінімалізація часу затримок.
Організація дорожнього руху – це комплекс заходів направлених на підвищення безпеки та комфорту всіх учасників дорожнього руху, та зменшення часу затримок.
На сьогоднішній день автомобільний транспорт є найбільш небезпечним порівняно з іншими видами транспорту.
Перша дорожньо-транспортна пригода (наїзд на пішохода) відбулося у 1896 року, а перша дорожньо-транспортна пригода з летальним наслідком відбулося 1899 році. І далі спостерігається щорічне зростання дорожньо – транспортних пригод. Щорічно в світі гине 300 тисяч чоловік, у 30 разів більше отримують травми.
Шляхи вдосконалення організації дорожнього руху:
1. Вдосконалення конструкцій транспортних засобів;
2. Підвищення культури учасників дорожнього руху;
3. Вдосконалення методів управління дорожнього руху, розробка автоматизованих засобів управління;
4. Створення об’їздних доріг для руху транзитного транспорту.

Список литературы ВИСНОВОК:

Метою даного курсового проекту є удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Ціолковського – Грушевського. Проект має п’ять розділів.
На першому етапі була проведена «Характеристика району перехрестя», де проведено дослідження об'єкту, район в якому він знаходиться, критерії його вибору як об'єкта дослідження, а також досліджуються проблеми аварійності і безпеки на перехресті.
На другому етапі було проаналізовано «Існуючу схему організації дорожнього руху» встановлено, що даному перехресті рух транспортних засобів не регулюється за допомогою світлофорів, і у зв’язку з цим впроваджено світлофорне регулювання на запропонованій схемі.
На третьому етапі було проведено «Розрахунок циклу світлофорної сигналізації» відповідно проводилися заходи по удосконаленню організації дорожнього руху на перехресті вулиць Ціолковського – Грушевського запропоновано чотирьох фазну схему пофазного роз'їзду.
На четвертому етапі був проведений «Аналіз дорожньо-транспортних пригод» і встановлено, що дане перехрестя є безпечним, так як коефіцієнт небезпеки становить 0,7.
Завершуючим, п’ятим етапом був «Розрахунок середнього часу затримки одного автомобіля при проїзді перехрестя».
Отже, в даному дипломному проекті було розраховано всі показники, що до організації дорожнього руху, які призвели до значного підвищення безпеки руху транспортних та пішохідних потоків в зоні перехрестя, тож доцільно рекомендувати даний проект до впровадження на практиці.






ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ:
1. Кременец Ю. А. Техничиские средства организации дорожного движения. – Москва: «Транспорт» 1990.
2. Фишельсон М. С. Транспоттная плавнировка городов. – Москва: «Высшая школа» 1985.
3. Хомяк Я. В. Организация дорожного движения. – Киев: Высшая школа, 1986.
4. Клинковштейн Г. И. Организация дорожного движения: Учебник для автомобильно – дорожных вузов и факультетов. – 3-е изд., перераб. И доп. – М Транспорт, 1992.
5. Правила дорожного движения Украины. – НПП «СВЕТОФОР» Харьков 2003.
6. СНІП 2.05.02 – 85 „Автомобільні дороги” Держбуд СРСР – М., ЦКТП Держбуду СРСР, 1986.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.