У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Електронна комерція в Україні
Количество страниц
89
ВУЗ
Киевская финансовая академия
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
3531.doc
Содержание
Вступ.3
1 Теоретична основа електронної торгівлі.7
1.1 Сутність і переваги електронної торгівлі у світовому господарстві.7
1.2 Основні інструменти міжнародної електронної торгівлі.11
1.3 Види транснаціональної підприємницької діяльності у сфері електронної торгівлі.17
2 Організація міжнародної електронної торгівлі на сучасному етапі.31
2.1 Загальна характеристика розвитку світової електронної торгівлі на сучасному етапі.31
2.2 Роль СОТ в регулюванні світової електронної торгівлі.50
2.3 Інституціональні механізми регулювання міжнародної електронної торгівлі.53
3 Розвиток зовнішньої електронної торгівлі в Україні.56
3.1 Загальна характеристика стану електронної торгівлі в Україні.56
3.2 Система регулювання електронної торгівлі в Україні.63
3.3 Оцінка перспектив розвитку електронної торгівлі за умов міжнародних інтеграційних процесів економіки Україні.69
Висновки.76
Список використаної літератури.80
Список скорочень і умовних позначень.83
Додаток А. Характеристика елементів елктронної торгівлі.85
Додаток Б. Прогнозна динаміка зростання доходів електронної комерції в Європі до 2008 року.86
Додаток В. Середні роздрібні витрати на одну людину в онлайні.87
ВСТУП
Сучасний етап розвитку світової спільноти характеризується великими соціально-економічними перетвореннями, прискореним розвитком інформатизації всіх сфер суспільного життя. Розвиток і упровадження сучасних технологій в сферу комерційної діяльності людського співтовариства стимулював різке зростання і збільшення масштабів використовування мереж глобальної комунікації, які об'єднують людей з різних соціальних груп в єдину світову інформаційну спільноту без географічних і політичних меж.
Вже зараз розповсюдження, обробка, зберігання інформації є найважливішою сферою людської діяльності, яка вимагає чіткого правового регулювання, і її значення зростатиме у міру включення все більшого числа людей в активний інформаційний обмін. Інформація в короткий термін стала необхідним засобом супроводу товарів і послуг, ведення операцій, підтвердження подій і фактів. Сучасні технології глобальної комунікації дозволяють економічним відносинам, а також процесу створення нематеріальних благ існувати в електронній формі. Це пов'язано з організацією спільної роботи великої кількості людей, що знаходяться на значній відстані один від одного, можливістю напряму зв'язуватися між собою, повною свободою переміщення нематеріальних активів по особистому розсуду. Можливість взаємодії контрагентів незалежно від відстані забезпечує перевагу електронних форм взаємодії взагалі і ведення підприємницької діяльності зокрема. Безперечно, розвинена комп'ютерна і комунікаційна інфраструктура має стати одним з ключових чинників успішного соціально-економічного розвитку сучасної держави, ділової активності її громадян.
На думку деяких авторів, досвід правового регулювання суспільних відносин «людина - комп'ютер - інформація» в тих країнах, які раніше інших зіткнулися з подібними проблемами, вступивши в стадію інформаційного суспільства, доводить, що чітко розмежовуються технологічні сфери правового регулювання, в яких можна виділити наступні основні напрями:
• Глобальна мережа Internet;
• Захист даних;
• Криптографія;
• Мультимедійні системи;
• Патенти на сучасні інформаційні технології;
• Телекомунікація;
• Електронна комерція.
Безумовно, дана концепція не є абсолютно бездоганною, проте, її положення заслуговують пильної увагі через свою актуальність.
В даний час все більше значення придбаває електронна комерція. Її розвиток відбувається настільки стрімко, що більшість найбільших світових компаній разом з традиційним offline бізнесом починає використовувати і електронну комерцію.
Електронна комерція - це маркетинг, подача пропозицій, продаж, здача в оренду, надання ліцензій, поставка товарів, послуг або інформації з використанням комп'ютерних мереж або Інтернету. Слід зазначити, що поняття "електронна комерція" ширше, ніж "комерція в Інтернеті", оскільки в нього входять всі види електронної комерційної діяльності.
За усередненою оцінкою різних дослідницьких компаній, зокрема Forrester Research, об'єм роздрібних продажів через Інтернет в 2004 році досяг відмітки $900 млрд., а в 2005 році оборот електронної комерції виріс до трильйона доларів.
З початку 90-х років XX століття у всьому світі значно зросла кількість законодавчих колізій, так чи інакше пов'язаних з електронною комерцією. Перехід інформаційних відносин, що фактично відбувся, з паперової в електронну форму перевершив по значущості і масштабу зміни економічних відносин, що відбулися у зв'язку із зміною форм господарювання і виробництва. Переклад звичних відносин в якісно іншу форму, масштабний характер циркуляції інформації привів до усвідомлення того, що існуюче нормативне регулювання і правопріменітельная практика недостатні для регулювання підприємницьких відносин, що складаються в електронних інформаційних мережах глобальної комунікації.
У таких умовах актуальність вибраної автором теми дипломної роботи є незаперечною.
Метою написання дипломної роботи є оцінка стану міжнародної електронної торгівлі на сучасному етапі і аналіз перспектив її розвитку в майбутньому.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі:
• охарактеризувати переваги електронної торгівлі на сучасному етапі;
• вивчити основні інструменти міжнародної електронної торгівлі;
• проаналізувати загальний ступінь розвитку світової електронної торгівлі на сучасному етапі;
• оцінити ступінь впливу міжнародних організацій на електронну торгівлю;
• дати характеристику сучасного стану електронної торгівлі в Україні і місця міжнародної електронної торгівлі в ній;
• оцінити перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні в майбутньому.
На основі поставлених цілей сформована структура роботи: перший розділ покликаний вирішити перші дві задачі, другий - третю і четверту і третій - останні дві.
Одна із специфічних рис економічної системи, що формується, - її глобальність - проте не припускає, що всі країни однаково динамічно розвивають інфраструктуру електронної комерції і в рівній мірі успішно апробовують нові реалії на національному грунті. Тому важливім єтапом написання цієї дипломної роботи є освітлення "електронної ситуації" в Україні і акцентування уваги на множинних проблемах розвитку і регулювання вітчизняної електронної комерції.
В ході написання дипломної роботи були використані нормативно-правові акти, що регламентують електронну комерцію як в Україні, так і акти міжнародних організацій, зокрема СОТ, ООН, ЄС, ОЕСР та ін., а також періодичні видання і книги в паперовому та електронному форматах.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Однією з відмінних рис економічної глобалізації є розвиток інформаційної електронної комерції і формування інформаційного виробництва.
В ході написання дипломної роботи було встановлено, наскільки важливою сферою діяльності є електронна торгівля на сучасному етапі - етапі високих технологій і браку часу.
Використовування мережі Internet і інформаційних технологій вже стало найважливішою задачею перспективного розвитку національних господарств і міжнародних торгових, виробничих і науково-технічних зв'язків. У світовій економіці швидкими темпами росте програмна індустрія, об'єми програмного забезпечення електронного бізнесу, створюються національні і міжнародні крупні інформаційних економічні комплекси, організовувані як транснаціональними корпораціями ("Майкрософт", "АТТ", "ІБМ" і ін.), так і урядами і компаніями окремих країн. Оборот електронної торгівлі в 2004 році досяг, за експертною оцінкою, приблизно 10% від всього об'єму світової торгівлі. Без електронного документообігу успішне здійснення торговельно-економічних операцій вже найближчим часом буде практично неможливим.
Менш ніж за десятиліття в світі відбулися колосальні зміни, унаслідок яких електронна комерція стала невід'ємною частиною життя. Не дивлячись на крах ряду інтернет-компаній в 2000-2001 роках, ця сфера економіки вижила і сьогодні робить весь більший вплив на життя людства. Число онлайн-магазинів і торгових майданчиків росте, вони набирають обороти, а Інтернет все ширше використовується для здійснення покупок і продажів, у тому числі і у області великого бізнесу. На думку аналітиків, позитивна динаміка збільшення інтернет-аудиторії, підвищення швидкості появи на віртуальній арені нових сайтів і наростання темпів розвитку електронної комерції як в світі, так і в Україні дозволяють говорити про серйозні перспективи в даній сфері.
Інформаційна економіка, що формується, об'єктивно зумовлює створення системи електронних відносин між приватними компаніями, державою і бізнесом, державою і населенням і електронної системи міжнародних зв'язків. Відповідно змінюються функції управління у фірмах, різних організаціях і функції державного управління. Актуальними управлінськими державними рішеннями вже в даний час є: організація електронних ринків і розширення приватного і державного електронного підприємництва; емісія електронних платіжних засобів і контроль за їх оборотом; створення електронних систем у сфері митної діяльності; проведення електронних конкурсів по державних замовленнях; розвиток електронних відносин між державою і населенням (через Internet і електронну пошту) при виплаті заробітної платні в державних установах, при сплаті податків і мит; розробка і реалізація національних і міжнародних програм розвитку Internet-економіки і електронного бізнесу.
До таких перспективних програм можуть бути віднесені програми формування інформаційної економіки в США, Великобританії, Франції, Японії, інших розвинених країнах, міжнародні програми "Електронна Європа", "Електронний шовковий шлях", "Держава он-лайн" і ін.
У міру розвитку економічної глобалізації, розробки і упровадження новітніх інформаційних технологій Internet-економіка перетворюється на глобальну систему зі всесвітньою інформаційною мережею. Це істотно змінює характер процесів інтернаціоналізації і транснационалізациі виробництва і обміну. З'являються нові можливості для поглиблення міжнародної спеціалізації і кооперації, прискорення процесу міжнародної стандартизації і сертифікації продукції і послуг, вдосконалення і здешевлення інформаційних зв'язків в світовій економіці, формування глобальних баз даних, зменшення трансакционних витрат, для глобалізації іноземного інвестування і перетворення національного і глобального економічного зростання в інформаційно-інноваційний процес.
Разом з тим, у зв'язку з посиленням при глобалізації позицій транснаціональних корпорацій і найрозвиненіших країн загострюються міжнародна конкуренція і суперечності між розвиненими і розвиваються країнами. У цих умовах істотно зростає роль міжнародної регіональної інтеграції як засоби вирішення протиріч глобального інформаційно-інноваційного зростання. З одного боку, економічна інтеграція країн в окремих регіонах світової економіки дозволяє прискорити упровадження інформаційних технологій в національних господарствах, з іншою - ефективніше (виходячи з національних економічних інтересів і міркувань національної безпеки) використовувати переваги всесвітньої інформаційної мережі і сумісний конкурентний потенціал.
Найважливіша проблема і одночасно стратегічна задача інтеграції України в сферу міжнародної електронної комерції, на думку автора, полягає в створенні загального правового простору для формування інтеграційної Internet-економіки і вступ до міжнародних економічних організацій, таких як СОТ.
Рішення цієї задачі у області нормативно-правового регулювання припускає узгодження і гармонізацію нормативно-правових основ національних програм електронної діяльності, підготовку і здійснення міжнародних програм розвитку інформаційної і телекомунікаційної інфраструктури і інтеграційного (сумісного) електронного бізнесу в Україні.
Слід зазначити, що для успішного функціонування електронного документообігу недосить упровадження електронних цифрових підписів в існуючому об'ємі. В цілях збереження і закріплення можливості здійснення електронної комерції в електронних інформаційних мережах загального користування в Україні необхідно ввести обов'язкову індивідуалізацію кожного її суб'єкта. Для цього доцільно у обов'язковому порядку привласнювати кожному суб'єкту електронного документообігу в рамках електронної комерції унікальний номер, що дозволить з максимальною точністю ідентифікувати контрагентів електронних операцій.
На думку багатьох експертів, електронна комерція змінить сучасне життя також, як Інтернет змінив середовище спілкування і доступ до інформації.
У торгівлі основний прибуток завжди давала інформація (знання кон'юнктури ринку, знання виробників і ін.). Сучасний етап з його вибуховим розвитком технологій робить цей чинник вирішальним.
1. Про електронну торгiвлю. Проект Закону України № 3114 від 17.02.2003 р. // Електронна правова система „Законодавство України”
2. Про електронну торгiвлю. Проект Закону України № 2137 від 12.09.2006 р. // Електронна правова система „Законодавство України”
3. Балабанов И.Т., Электронная коммерция, Учебное пособие для вузов. - СПб: Знание, 2001. - С.191.
4. Барицька Л. Включення України в інтеграційні процеси міжнародної електронної торгівлі // Економіст. - 2002. - № 9. - С.24-27.
5. Бастрикова С.А. Интернет в системе взаимодействия государства и формирующегося гражданского общества. Дис. …канд. политол. наук. М., 2000. – С.4.
6. Білоус О., Скаленко О., Ярова Н. Можливості та шляхи інтеграції України у світовий ринок інтелектуальних продуктів // Економ. часопис. - 2002. - №1. - С.15-20.
7. Василенко Л.А. Интернет в информатизации государственного управления. Социолого-методологический анализ. Дис. …д-ра социол. наук. М., 2000. – С.5;
8. Галковська Т. "Електронна революція" і влада: хто кого?: [Організація управління діяльності уряду і взаємодія з громадянами через Інтернет та інші інформ. мережі] // Дзеркало тижня. - 2002. - 31 серп.- 6 верес. - С.12.
9. Глобалистика: Энциклопедия. – М. 2003. С. 1236–1237.
10. Гресь А. М. Сучасні проблеми здійснення продажу товарів електронними магазинами в Україні // Науковий вісник / Український держ. лісотехн. ун-т. - Львів, 2004. - Вип.14.7. - С.189-194.
11. Гресь А. М. Удосконалення організації систем доставки товарів у електронній торгівлі в Україні // Науковий вісник / Український держ. лісотехн. ун-т. - Львів, 2004. - Вип.14.4. - С.288-294.
12. Давидов М. В. Роль банків в організації та забезпеченні операцій електронного бізнесу // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: Зб. наук. пр. - Суми, 2004. - Т.11. - С.338-340.
13. Електронна торгівля // Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.krugosvet.ru/articles/11/1001188/1001188a1.htm
14. Закиров М.Д.. Информационные технологии и право / Труды Московской государственной юридической академии: Сб. 78 статей. М.: Юристъ, 1998, №3. – С.274.
15. Инджикян Р. Проблемы развития электронной коммерции в сфере финансовых услуг // Финансист. – 2000. - № 11-12. – С. 107.
16. Йовенко М. О. Фактори розвитку електронної комерції в Україні // Управління розвитком. - Х., 2004. - N2: Спецвип.: Проблеми і перспективи розвитку інформаційних систем і технологій в економіці: Мат. конф. - С.13-14.
17. Киселева С., Решетин Е. Виртуальное страхование // Эксперт. – 2001. - № 11. – С. 112.
18. Конференція "Електронна торгівля - 2006" у Москві // Електронний ресурс. Режим доступу: http://conf.oborot.ru/
19. Мочёнов В.Ю. Основные международно-правовые акты в сфере электронной коммерции: Типовой закон UNCITRAL об электронной коммерции / Российский государственный институт интеллектуальной собственности. – М., 2006. – 6 с. – Библиогр.: с.6. Деп. в ИНИОН РАН 04.07.2006 №59835.
20. Паршенцев А.А. Проблема и перспективы развития электронных магазинов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. - № 3. – С. 88
21. Правові аспекти електронної торгівлі в ЄС // Електронний ресурс. Режим доступу: http://eulaw.edu.ru/documents/articles/eu12.htm
22. Рассолов И.М. Право и Интернет. Теоретические проблемы. М.: Издательство НОРМА , 2003. – С .2.
23. Родионов А.А. Интернет: сущность и социальные функции. Социологический подход. Автореф. дис. …канд. социол. наук. Саратов, 2000. – С.3;
24. Типовий закон про електронну торгівлю Комісії Організації Об'єднаних Націй по праву міжнародної торгівлі № 49 (А/51/49) від 16.12.1996 р. // Офіційні звіти Генеральної Асамблеї
25. Шпагина М. Иное измерение // Эксперт. – 2000. - № 24. – С. 2.
26. Electronic commerce and the role of the WTO. Special studies // Marc Bacchetta, Patrick Low and others. – Switzerland: WTO. – 1998. - 74 p.
27. Electronic Commerce in Europe: the present situation, by R. Verrue, Director-General of the Information Society DG, Brussels, 20.01.1999.
28. Report (2005) of the Comitee on trade and development in dedicated session and the Sub-comitee on least-developed countries. // Trevor Clarke. - WT/COMTD/55/: November 2005. – 7 p.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600
Скачать бесплатно
3531.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.