У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Организация рекламы в интернете
Количество страниц
26
ВУЗ
Киевская финансовая академия
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
1. Передумови розвитку Інтернету як рекламного носія 4
1.1. Впровадження новітніх технологій у засоби телекомунікацій 4
1.2. Доступність Інтернету для загального кола споживачив послуги. 6
2. Інтернет реклама, як бізнес та базиси його організації. 8
2.1.Встановлення та налагодження серверів та WEB - узлів. 11
2.2.Перші рекламні компанії та агентства в Інтернеті. 12
2.3. Критерії визначення відвідуваності в Інтернеті та ефективності реклами в Інтерніті 15
2.4 Переваги та недоліки цього виду реклами в порівнянні з іншими. 16
3. Тенденції розвитку бізнесу Інтернет реклами на українському ринку. 19
3.1. Грошовий обіг у рекламному Інтернет бізнесі. 20
3.2. Порівняльна характеристика українського варіанту бізнесу з зарубіжними країнами 21
Висновки 23
Список литературы
1. Chip, Грудень 2006, стр. 98
2. Chip, Грудень 2006, стр. 102
3. Hard’n’soft, №2 грудень 2006, стр. 66-69
4. Hard’n’soft, №6 червень 2006, стр. 72-74
5. http://www.cbr-soft.com.ua
6. WEB-сторінка своїми руками, стр. 443-447.
7. Бізнес, №50 (43), 11 грудня 2006 року, стр. 47
8. Галицькі контракти, 11-17 грудня 2006, стр.21-23
9. Галицькі контракти, 11-17 грудня 2006, 22-23
10. Компаньон, Жовтень 2006, № 41, стр.48
11. Компьютерний огляд, №22, 2006, стр. 32
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.