Быстрый переход к готовым работам
|
Комп’ютерна гра, її різновиди, жанри та психологічна роль у становленні особистості дитини старшого дошкільного вікуВідомо, що комп’ютер став невід’ємною частиною життя кожної сучасної людини, а разом з ним в коло дозвілля увійшла і комп’ютерна гра. Нова ігрова реальність може як сприяти розвитку сучасного дошкільника, забезпечувати підготовку до майбутньої навчальної діяльності, задовольняти зростаючі потреби
дошкільника у пізнанні оточуючого світу, так і негативно впливати на дитину, приводити до формування комп’ютерної залежності, обмеження міжособистісної взаємодії з однолітками та батьками, погіршення зору та фізичного розвитку дитини загалом. Це визначається недотриманням санітарно-гігієнічних вимог та запровадженням психологічних умов, що забезпечують успішність певного виду ігор. Комп’ютерна гра вже з самого раннього дитинства залучає дитину у світ нових пізнавальних можливостей. Чим старшою стає дитина, тим складнішими стають комп’ютерні ігри, в які вона грає. Більшість сучасних дошкільників розуміються на комп’ютерних іграх навіть краще за дорослих. Їм цікаво гратися за комп’ютером, адже він може включати в себе багато найрізноманітніших іграшок, безліч варіантів найменувань, зображень, дає змогу здійснювати різноманітні дії з предметами: малювати, розфарбовувати, пересувати, копіювати, розмножувати, ділити, розрізати тощо; може показувати мультиплікаційні фільми і з кожним днем його можливості стають все більш різноманітними. Висвітлення проблем, пов’язаних з використанням сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі, започатковано й розвинуто у фундаментальних роботах А.Т. Ашерова, Р. Вільямса, Б.С. Гершунського, В.М. Глушкова, А.М. Довгялло, А.П. Єршова, Г.М. Клеймана, Н. Краудера, К. Макліна, Ю.І. Машбиця, О.Г. Молібога, С. Пейперта, Є.С. Полата, М.Л. Смульсон, В. Скіннера та ін. [43; 95; 115; 128; 131; 143; 144; 154; 168; 171; 184; 192]. Цілі, теоретичні та методологічні основи, психолого-педагогічні проблеми й можливості застосування нових інформаційних технологій у процесі навчання висвітлені в роботах вітчизняних науковців М.І. Жалдака, Ю.О. Жука, В.В. Лапінського, В.М. Мадзігона, Н.В. Морзе, Ю.С. Рамського, З.І. Слєпкань та ін. [35; 71; 94; 163].
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/564491.html |
|