У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Результати експериментально-дослідної роботи

Експериментально-дослідна робота, що проводилася у школах АР Крим, була спрямована на моніторинг коректності теоретичних і практичних положень розробленої нами програми формування крос-культурних цінностей

дітей молодшого шкільного віку.

Головною метою контрольного етапу експерименту була фіксація змін у формуванні крос-культурних цінностей молодших школярів, а також змін у крос-культурній компетенції вчителів та батьків.

 

Порівняльний аналіз результатів формувального етапу експерименту проводився через співвіднесення до зазначених у першому розділі дисертаційного дослідження критеріїв сформованості таких крос-культурних цінностей, як толерантність, відкритість, контактність, почуття власної гідності

 

справедливість, підґрунтям чого став методичний матеріал, аналогічний до констатувального етапу експериментально-дослідної роботи.

 

Показовими та ефективними у дослідженні сформованості крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку були малюнкові тести згідно з розробленою нами методикою „Ми зорі одного неба”. Відповідно до вікових особливостей молодших школярів, для 1-х та 2-х класів ми використали розробку заняття з образотворчого мистецтва „Любов до рідного краю”, метою якого було зріз крос-культурної ціннісної сфери. В експериментальних групах ( ЕГ) на відміну від контрольних груп (КГ) діти розкрили любов до Криму не лише через комплекс близьких і сенситивних до них понять: дім, близьких, природу, але й через архітектурні пам’ятки Криму (Ханський палац, Сімферопольський вокзал, мечеть, пам’ятники кримським письменникам) – 26, 7%; державні символи України, зокрема Криму – 16,8%; карту України – 15,4% та ін. Дані, отримані у ході експериментально-дослідної роботи, свідчать про розширення світогляду дітей експериментальних груп, а також відображають їхні патріотичні цінності. Зазначимо, що окремі характеристики любові до рідного краю в експериментальній групі навели лише 13,9% дітей, у тоді як у контрольній групі – 5,7% .

 

109

 

Аналогічно, але вже на більш свідомому рівні для 3-го та 4-го класів використовувалася розробка заняття з образотворчого мистецтва „Любов до

рідної мови”. Аналіз малюнків довів, що рівень сформованості крос-культурних

цінностей й використання дітьми крос-культурної термінології у експериментальних групах набагато вищий за контрольні (ЕГ – 53,4%, КГ – 16, 4% ). У ціннісній сфері дітей експериментальних груп були задіяні такі поняття, як двомовні книжки (на українській та кримськотатарській мові) – 20,7%; національні вбрання – (дітей 2-3 народів України) – 25,7%; спілкування на

 

кількох мовах – 53,4%. Проте у контрольній групі 20,7% дітей малювали

предмети, пов’язані лише з рідною культурою. Вони пояснювали свій вибір як навчанням у монокультурній школі, так і власним походженням. Слід зазначити також, що 13,8% учнів полікультурних шкіл демонстрували або замкненість, або невизначеність у власному культурному колі. Аналіз здобутих даних дає змогу говорити про те, що цілеспрямоване формування крос-культурних цінностей в експериментальних групах сприяло появі у молодших школярів відкритості та контактності не лише до культури власного народу, а й до культурних надбань інших народів Криму.

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/556156.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.